1

Onderwerp: Sugargun kapot?

ik heb een beetje problemen met mijn sugargun. En ik heb alle tips gelezen wbt gebruik en daar ligt het niet aan
Ik kneed, ff magnetron, crisco whatever. alles geprobeerd, filmpje gekeken op youtube.

maar het probleem is dat die zwarte hendel niet beneden blijft als ik in de rode handvat knijp.
Dus in plaats van dat die steeds lager gaat zitten (wat ie in begin wel deed volgens mij) gaat zwarte hendel heen en weer
Ik krijg er dan ook niet veel uit

Hoe zit dit? en als het inderdaad kapot is, heb ik garantie oid?
Ter info: De 3 plaatjes en het veertje zitten er goed tussen, heb al vergeleken met foto hier.

2

Re: Sugargun kapot?

Zit het palletje dat uit het handvat komt als je knijpt wel bovenop je plaatjes?

Ga ff foto zoeken............

3

Geen duidelijke foto, maar ik hoop dat je het kan zien:
http://img444.imageshack.us/img444/8715/sgun.jpg

4

mijn hendel blijft ook niet beneden als ik hem inknijp, ik moet hem wel vasthouden, dus dat lijkt me gewoon.

Groetjes, Dorothea.

5

Karin09 schreef:

Geen duidelijke foto, maar ik hoop dat je het kan zien:
http://img444.imageshack.us/img444/8715/sgun.jpg

Ja die zitten goed inderdaad. dat had ik al gecheckt

6

Dot schreef:

mijn hendel blijft ook niet beneden als ik hem inknijp, ik moet hem wel vasthouden, dus dat lijkt me gewoon.

Hendel ging eerder wel naar beneden, nu niet meer.
Hij gaat heen en weer in plaats van lager zitten
Hierdoor komt ie nooit bij alle fondant in het buisje

7

Zit hij goed in een kunstof dopje geduwd die binnenin zit. Want dan zou die niet heen en weer kunnen.

8

cares schreef:

Zit hij goed in een kunstof dopje geduwd die binnenin zit. Want dan zou die niet heen en weer kunnen.

ik weet niet zo goed welk dopje je bedoelt
Ik weet wel dat als ik em zonder buisje eromheen alles heen en weer beweeg, de hendel volgens mij te makkelijk op en neer gaat (als je me snapt) :grr:

9

dat witte dopje (dat de fondant naar beneden duwt) dat in het buisje van boven naar beneden beweegt.

Ik vind trouwens marsepijn 10x fijner werken met de gun dan fondant.

10

Ik vind trouwens marsepijn 10x fijner werken met de gun dan fondant.

Hoe krijg jij de marsepein er dan uit geknepen? Hier lukt me dat echt niet, veel te stug.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

Op dezelfde manier als fondant ;-)
Goed doorkneden en dan vliegen de slierten er makkelijk uit.,

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

12

Dit is een oud(er) topic, ik ga er vanuit dat dit zichzelf al heeft opgelost? ;)