1

Onderwerp: Lange vingers?

Ik mag vandaag een woezel en pip taart maken en ben van plan zo'n hondenhokje te maken. Nu lijkt me dat wat te zwaar en wilde het eigenlijk ondersteunen met chocoladesticks, wat ik altijd doe.

Maar de klant kan niet tegen chocola. Nu kan ik gewoon houten gebruiken, maar op een of andere manier vind ik iets oneetbaars in mijn taart niet zo.

Dus ik vroeg me af, zou het ook met lange vingers gaan? Of worden die zacht? Wat denken jullie?

Groetjes Jessica

Re: Lange vingers?

Ik denk dat ze te zacht worden...

Zijn die zoute stengels een idee? Of toch te breekbaar?

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

3 Laatst bewerkt door dudoky (12-11-2010 11:35)

Oh niet doen hoor die worden zacht, je kunt het hokje ook stutten met kitkat, even koelen in de koelkast, ik heb altijd een vooraadje in de koeling liggen.
En op maat snijden en dit gebruiken om te stutten

veel sucses
groetjes Yvonne

Sorry zie nu dat er geen chocolade gebruikt mag worden :o  :o  :o

4

misschien is mini-zuurstokjes een idee? die hebben ze bij Jamin, ze zijn ongeveer 15 cm lang, misschien zelfs iets langer.. succes; ben nu al benieuwd voor als je hem gepost hebt nadat íe klaar is....

groetjes, Suzanne(wensTaart-je)

voortaan wensen met een Taartje i.p.v. een kaartje... door wensTaart

5

dudoky schreef:

Oh niet doen hoor die worden zacht, je kunt het hokje ook stutten met kitkat, even koelen in de koelkast, ik heb altijd een vooraadje in de koeling liggen.
En op maat snijden en dit gebruiken om te stutten

veel sucses
groetjes Yvonne

Sorry zie nu dat er geen chocolade gebruikt mag worden :o  :o  :o

Dat doe ik inderdaad ook wel eens....maar de klant is allergisch voor chocola.

Als ik jullie reacties zo lees dan durf ik het niet aan, die lange vingers......Hmm...ik denk nog even na.