1

Onderwerp: wat uitstekers geprobeerd

de mom to be uit B en de XO uit H :lol:
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/momtobe-border.jpg

en een oilillytaart met kroon en nog een losse met cupcakes
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/maud-border.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/evacc-border.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: wat uitstekers geprobeerd

k weet dat figuurtje van zwangere géén uitsteker is ;) en ik was voor andersom gegaan...........witte taart. Ben niet zo van de zwart maar hij springt er zo wel uit en de zwangere dame gaat er zeer mee in haar nopjes zijn.
Onder is gewoonweg helemaal goed, lekker vrolijk die roze rode tinten. Daar ga je ook punten mee scoren!

3

smarianne schreef:

k weet dat figuurtje van zwangere géén uitsteker is ;) en ik was voor andersom gegaan...........witte taart. Ben niet zo van de zwart maar hij springt er zo wel uit en de zwangere dame gaat er zeer mee in haar nopjes zijn.
Onder is gewoonweg helemaal goed, lekker vrolijk die roze rode tinten. Daar ga je ook punten mee scoren!

:lol: er gaat niemand blij mee zijn ;) ik heb de restjes opgebruikt op een dummie :lol: de zwangere dame is ook een uitsteker,of bedoel je dat niet?

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

4

Wauw, serieus?
Waar heb je die uitsteker vandaan dan?

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

5

super allemaal

6

Katja1604 schreef:

Wauw, serieus?
Waar heb je die uitsteker vandaan dan?

Groetjes, Katja

Birmingham!! ;)

7

echt waar joh?! is dat een uitsteker???? 'k heb n.l. ook al eens zo'n zelfde dame uitgesneden via afbeelding van cakecentral.
Goh dan had je wel 2 mogen meenemen  :Y

8

smarianne schreef:

Goh dan had je wel 2 mogen meenemen  :Y

Nee 3  :lol:  mooie taartjes hoor wauw

Lieve groetjes van Nicole

9

Ik vind het wel leuk, die zwarte taart en witte mama.
Die andere is ook leuk.

10

mooie uitsteker je had er vier mee mogen nemen :lol:
ik ben zelf ook niet zo van de zwarte taart als hij nog heel is vind ik hem prachtig maar een stukje taart op je schoteltje ziet er minder smakelijk uit is mijn mening
de andere taarten zien er ook goed uit

Groetjes Marjon

11

volgend jaar,ok? :lol:

12

volgend jaar ga ik ook gewoon weer mee met de bus  :Y