1

Onderwerp: 18+ graag jullie hulp.

Hallo,
Ik ga voor mijn man volgende week een Boobs taart maken. Ik ben nog niet zo lang bezig, dus hebben jullie misschien tips. De HOW TO heb ik. Hij wilt hem graag bekleed met witte chocoganache( met een beetje rode kleurstof??) en ik dacht ik maak het bhtje van fondant. Gaat dit wel en blijgt het plakken. Ik heb extra die kleine blada schaaltjes gekocht bij de ikea.
Alvast bedank

Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van!
Liefs Ilona

2

Re: 18+ graag jullie hulp.

Hallo,

Ik ben ook noet niet zolang bezig en ik ga vandaag beginnen met de boobstaart voor mijn vriend. WIlde ook een topic openen met vragen maar sluit me als je het goed vind bij jou aan anders krijgen we twee topic over hetzelfde onderwerp. 

Mijn vragen

Ik maak er 1 met een kort lijfje moet ik hem dan helemaal eerst bekleden? Of kan ik alleen de bovenkant bekleden (met huidskleur)  en dan het corcetje erop leggen. Want wordt het fondant/ marsepein anders niet heel dik met twee lagen?

Vullen jullie de boobs met twee lagen of met 1?

En doen jullie er gewoon een hoog biscuit onder? Ik heb namelijk een biscuit liggen van 7 cm hoog en moet hem nog vullen.  Op de foto's die ik zie lijken de biscuits lager namelijk.

Dank jullie wel voor de antwoorden alvast.

3

Re: 18+ graag jullie hulp.

Nog 1 vraagje hoeveel marsepein/ fondant heb je nodig om hem helemaal te bekleden??