1

Onderwerp: Mijn 1ste taart!!

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum en dit is mijn eerste taart. Er moest eigenlijk een strik op, maar ik moest ontdekken dat ballina fondant niet hard wordt met tylose en heb dan verschillende sterretjes erop geplakt.

Graag jullie mening, ik kan goed tegen kritiek dus.....

groetjes

http://www.mijnalbum.nl/Album=7JQRU34N

2

Re: Mijn 1ste taart!!

Wat lekker vrolijk, leuk hoor!

Het belangrijkste blijft toch dat een taartje lekker is!!!

3

het ziet er eg strak en netjes uit en helemaal voor je 1e. leuke kleurtjes heb je gebruikt.

Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van!
Liefs Ilona

4

Wat is hij goed gelukt voor je eerste taart!! Ik ga naar mijn 4e taart maar ik moet ze nog maar eens zo strak zien te krijgen! Hahah lukt mij niet erg..

Jammer van je strik! Maar misschien de volgende keer!

Erg leuk!!

tanyawesterhoff.wix.com/tanyastaarten

5

Bedankt voorde complimentjes

Zelf vond ik hem niet zo strak, want was niet helemaal recht aan de bovenkant een beetje scheef omdat ik de lagen biscuit niet op de juist manier heb terug geplaatst.

En de volgende keer best ok mijn fondant niet zo dun uitrollen. In de tabel stond 450gr voor deze maat taart en heb denk ik maar 250gr gebruikt.  Wel 450g uitgerold maar te groot en te dun. Heb daardoor ook een beetje scheuren gehad aan de zijkanten. Dus voor de volgende keer iets dikker.

En de strik had me daar echt op verheugd en al gemaakt en dan zo jammer dat die ballina niet hard wordt. Ik wist dat helemaal niet anders had ik een andere fondant besteld.

grtjs

6

Yasmine_84 schreef:

Bedankt voorde complimentjes

Zelf vond ik hem niet zo strak, want was niet helemaal recht aan de bovenkant een beetje scheef omdat ik de lagen biscuit niet op de juist manier heb terug geplaatst. grtjs

Leuk taartje hoor en heel vrolijk  :Y
Tipje, Mischien de volgende keer coctailprikkers erin steken zodat je precies weet hoe je hem terug op elkaar kunt leggen

Lieve groetjes van Nicole

leuk hoor!