1

Onderwerp: Kerst Kaarsen

Beetje vroeg voor Kerst, maar ik had wat tijd over.  :D   Deze kaarsen komen uit de Mjam van vorig jaar. Daar stond hij met een hele mooie kerstroos, maar deze ballen vond ik ook wel leuk!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CEYTOKYD.jpg

Niet origineel dus, maar erg goed te doen dus wellicht een mooie inspiratie voor de nieuwelingen onder ons die graag de show stelen met Kerst dit jaar!?!

2

Re: Kerst Kaarsen

Wat leuk!
Ik heb de nieuwe Mjam vandaag in de handen gehad en de oude ook maar vond de oude leuker :o
Vind deze kaarsjes ook ontzettend leuk!

If life gives you lemons, make lemonade!

3

Oei dat is wel héél erg leuk, ik moet ook een taart maken voor de kerst. Ik ga het plaatje meteen opslaan, bedankt!
Waar heb je 'm mee gevuld?

Groetjes, Monica

welke maten heb je gebruikt?

Net echt...

Heb je de kaarsen van biscuit gemaakt?

Je kunt dan toch de kaarsen langer laten staan als decoratie bijvoorbeeld mits je het biscuit heb gevuld? Zo had ik dat in ieder geval een keer van iemand begrepen.....

Er is altijd wel een reden voor taart...
www.taartendaan.hyves.nl

6

WOW, prachtig!!!!!!!!!

7

Erg leuk :)

Vanaf dat ik hem vorig jaar in de Mjam zag staan, wilde ik hem al maken, maar het komt er niet van. Nu word ik wel weer erg geprikkeld door die van jou hoor, hij is super!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

Heel mooi!

En heb je toevallig ook een truukje om zulke hoge vormen te bekleden want ik kan perfect een taart bekleden maar zo hoog lukt het nooit :(

9

Mooi!  :Y

10

Ik vind ze echt super, en zo strak!!! :thumb:

zo als je het goed vind ga ik die met de feestdagen ook proberen te maken. Heeel leuk

12

Mooi zeg. Die staan ook nog op mijn lijstje om te doen. Heb jij dummies gebruikt of is het echt taart? Met die kerstballen erbij vind ik wel net zo mooi als met die kerstster, heel sfeervol.

Groetjes Eline

13

Heel erg mooi gemaakt; sfeervolle foto ook!

Groetjes Maji

wauw die zijn gaaaaaaf!!!
lief van je, dat je erbij zet dat het leuke inspiratie is voor de 'nieuwelingen'.
Ik heb em in ieder geval opgeslagen en denk dat ik die ga maken met de kerst.
helemaal top!! :D

Ik zing mijn eigen wijsje!

15

Héél gaaf!!!!

groetjes Wilma

Ja gaaf!!! Heel leuk gedaan!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

17

erg mooi!  :thumb:

18

staat vanaf nu op mijn todo lijstje. Nog één  :)
Zeer mooi!

Prachtig!!!  als je het goed vind sla ik ze op :Y

20

Wat mooi.
Ik sla je foto op.

Hoe heb je de kaarsen zo hoog gekregen?
Zit er cake of biscuit in?

21

super :thumb:

22

Erg mooi!

Groetjes Gerien

23

Dank jullie wel!!  :)

Ik heb 'm gemaakt door eerst een stevige cake te bakken. Biscuit is te slap voor torentjes, is mijn ervaring. Ik heb de cake in dikke plakken van ongeveer 3 cm gesneden. Daar heb ik met een ronde uitsteker rondjes uitgestoken. Toen met een vanille botercreme de plakken op elkaar (1x2, 1x3 en 1x4 plakken). Verder afgesmeerd met dezelfde botercreme. Door het gewicht van de cake zou een minder stevige vulling niet lukken; dat loopt er zo tussenuit...

24

wat een onwijs leuk idee! Ik ben ook een nieuweling en ik heb deze opgeslagen om ooit nog eens te maken!

25

super mooi, wil ik ook wel eens maken!!!

Why stop dreaming when you wake up?