Onderwerp: tragantgom??
weet iemand een andere naam voor tragantgom? ik heb voor de mexican gumpaste 15ml tragantgom nodig. maar ik zou niet weten wat dit precies is.
wie wil me helpen?...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tragantgom??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet iemand een andere naam voor tragantgom? ik heb voor de mexican gumpaste 15ml tragantgom nodig. maar ik zou niet weten wat dit precies is.
wie wil me helpen?...
Tylose...
maar ik heb 15ml tragantgom nodig. hoe kan ik 15ml tylose afmeten voor de mexican gumpaste
15 ml = 15 gram
15 ml = 15 gram
is dat zo? tylose weegt haast niets, ik kan me niet voorstellen dat het gelijk is aan water...
@suzie, je kunt toch tylose in een klein maatbekertje doen?
Omdat ik aanneem dat je je taart niet met maxican paste gaat bekleden, gaat dit topic verhuizen naar de rubriek decoreren
Petra68 schreef:15 ml = 15 gram
is dat zo? tylose weegt haast niets, ik kan me niet voorstellen dat het gelijk is aan water...
@suzie, je kunt toch tylose in een klein maatbekertje doen?
Ja toch? Ik weet niet beter of ml staat gelijk aan gram... of ben ik nu erg blond??
Heb het net even opgezocht op internet en wat ik zie is dat 1 ml water hetzelfde is als 1 gram, dus is het met tylose misschien toch anders..
Ja toch?
Ik weet niet beter of ml staat gelijk aan gram... of ben ik nu erg blond??
Heb het net even opgezocht op internet en wat ik zie is dat 1 ml water hetzelfde is als 1 gram, dus is het met tylose misschien toch anders..
hihi...
voor dit soort hoeveelheden gebruik ik altijd spuitjes uit het ziekenhuis, werkt super
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tragantgom??