1

Onderwerp: besteld door mijn chef

voor de SSV (stapelgekke Stunt Vierdaagse)
Dat is dan weer leuk,omdat ik nu een bedrijfje ben en een bon kan schrijven bestellen ze nu ook bij mij
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/ssv-border.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: besteld door mijn chef

Heel mooi!

Met zoete groet! Akire

Ik ken SSV als Sommer Schluss Verkauf... Hahahahaha!

Leuke taart! :thumb:

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

Vrolijke taart :D

Goh waar werk je dan ... ;)
Leuke vrolijke taart zeg.

Life is what you bake it.

6

Taartenmarie schreef:

Goh waar werk je dan ... ;)
Leuke vrolijke taart zeg.

bij de gamma!! :lol:  :lol: (grapje hoor!)

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

7

Mooi hoor!  :thumb: 
Volgens mij is ie best groot, of niet..  :think:

8

postduif schreef:

Mooi hoor!  :thumb: 
Volgens mij is ie best groot, of niet..  :think:

ja vierkant 30 cm

9

Leuk  leuk! Heb je de oven al staan?

10

jolandaS schreef:

Leuk  leuk! Heb je de oven al staan?

ik maak er een mobiele van die ik steeds de keuken in kan rijden,anders heb ik geen plek,maar ben er dolblij mee!

11

karla schreef:

voor de SSV (stapelgekke Stunt Vierdaagse)
Dat is dan weer leuk,omdat ik nu een bedrijfje ben en een bon kan schrijven bestellen ze nu ook bij mij
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/ssv-border.jpg

Schitterend!

Ik wile toch even inhaken op je opmerking dat je nu een bon kunt schrijven omdat je een bedrijfje bent.
Dat is niet helemaal waar.

Iedereen kan en mag een bon scrhijven, hier hoef je geen KvK of  BTW-nummer voor te hebben.
Het enige is: als jij zonder BTW-nummer een bon schrijft, mag je uiteraard ook geen BTW gebruiken op die bon (en de ontvanger dus niet aftrekken).
Vervolgens is het een kwestie van alle inkomsten en uitgaven goed bijhouden.
Pak al je kosten, en trek deze van je omzet af. Wat je daarna overhoud is winst. Dat bedrag geef je bij je belastingopgave op onder 'inkomen uit overige werk'.

Op deze manier kun je prima een rekening uitschrijven en wit werken.

12

ja klopt,maar ik vind dit fijner bedoel ik eigenlijk ;)