1

Onderwerp: welke maat roller??

Ik heb voor mijn verjaardag een marsepeinroller gekregen van manlief!! (Heel erg blij ben ik ermee want ik had er echt een nodig!!)

Alleen vroeg ik me af (omdat ik deze nog mag ruilen) welke maat beter is?? ik heb er nu een van 35 cm is dit voldoende?? of is het verstandiger om een maatje groter te nemen (40 cm)

Cikolata

Gelukkig word ik van de kleine dingen...
Maar ook van taarten maken voor lieve mensen!!!

Re: welke maat roller??

ik gebruik een 50cm, en zou echt niet kleiner willen!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Wat Tirza zegt  :Y Ik heb er 1 van 60 en 1 van 40, en die eerste gebruik ik veel vaker :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Adrienne schreef:

Ik heb er 1 van 60

o ja, hoor weer baas boven baas... er staat mij bij dat we zo eerder hebben gereageerd in een topic! :lol:

waar heb jij die gekocht? merk?

ik heb er wel eentje gevonden van 23inch voor 25 pond bij pieceofcakethame etc is dat m?

groetjes Tirza     

5

ben heel blij met die van 50! (en heb een kleintje van 15cm voor de bloemetjes en zo)

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

6 Laatst bewerkt door Adrienne (10-11-2010 22:35)

tipsytaartje schreef:
Adrienne schreef:

Ik heb er 1 van 60

o ja, hoor weer baas boven baas... er staat mij bij dat we zo eerder hebben gereageerd in een topic! :lol:

O-)  Als ze het blijven vragen, blijf ik opsnijden! :lol:

tipsytaartje schreef:

waar heb jij die gekocht? merk?

Geen merk: handige hubby! Hij wist van dit materiaal en kende iemand waar hij stokken van meter kon krijgen. Die moest ie dan wel bij een vriend met 1 of andere industriele snijmachine (-werkbank?) gaan snijden, want het is keihard. Ik vond het eerst maar raar, maar hij is echt foodsafe ( wordt blijkbaar ook in de food-industry gebruikt), en kostte zo uiteindelijk maar een tientje voor die twee :P Ach, met alle ander prijzen hier :S mag ik ook wel eens een mazzeltje, toch? ;)

** Even als aanvulling: ik meld het niet alleen om op te scheppen :+, maar vooral om aan te geven dat het hierbij echt is: size matters :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Adrienne schreef:

** Even als aanvulling: ik meld het niet alleen om op te scheppen :+, maar vooral om aan te geven dat het hierbij echt is: size matters :Y

hihi... helemaal mee eens!!

groetjes Tirza     

8

Ik heb vorig jaar van de sint een roller gekregen van Mastrad van 50 cm. Ik zou geen kleinere willen. Werk super, ook voor wat kleinere stukken.

9

oke duidelijk!!! ik ga morgen terug naar de winkel om deze om te ruilen.

Dank jullie wel voor de reacties! :thumb:

Gelukkig word ik van de kleine dingen...
Maar ook van taarten maken voor lieve mensen!!!