Onderwerp: Nigella's cupcakes
Ik heb gelezen dat deze vaak goed lukken en ze lekker zijn dus ik wil ze eens een keer gaan maken....maar hoe lang moet je mixen ? (gebruik normaal altijd een mix van de webshop)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Nigella's cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb gelezen dat deze vaak goed lukken en ze lekker zijn dus ik wil ze eens een keer gaan maken....maar hoe lang moet je mixen ? (gebruik normaal altijd een mix van de webshop)
De boter en suiker moet je eerst goed door elkaar mixen, een minuut of 2, dan de rest van het recept volgen en als het door elkaar zit, is het klaar. Cupcake beslag hoef je niet langer te mixen dan nodig. "Door mekaar is door mekaar" zegt Tineke altijd
mixen ongeveer 2 a 3 minuten eigenlijk totdat alles goed is gemixt en dan ongeveer plus 1 minuut
Bedankt
Ik mik altijd alles tegelijk in de kom behalve de melk en mix het tot het door elkaar zit. De melk voeg ik niet toe omdat ik het idee heb dat daardoor mijn papiertjes beter blijven zitten.
Mislukt....de smaak is lekker maar blijkbaar te kort gedaan.
160 graden (het een combi) 20 min...volgende ronde toch maar 25 min doen (of langer?)
Ik bak cupcakes op 180 graden 20 minuten (in een elektrische oven). Je kunt het beste even controleren of ze gaar zijn door er een stokje in te prikken, als hij er schoon uitkomt, zijn ze gaar.
Ik dacht dat ik dezelfde temp aan moest houden wat ik ook gebruik voor mijn taarten
Ik gooi ze de volgende ronde gewoon wat langer erin of ik ga eens kijken ofdat het lukt op 180 graden de smaak was in ieder geval goed en dat was al heel wat hahahaha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Nigella's cupcakes