26

Re: Wat een (b)engeltjes

Ik vind het een prachtige taart Tara!!! Supermooi gemaakt! :Y

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

27

Ik lees net in de mail dat je toch nog de 4e plaats hebt ivm een fout in de puntentelling!
Zie je, hij is toch wel in de smaak gevallen!  :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

28

Hallo krijg net een email wist wel dat er iets niet goed gegaan is je bent 2de geworden vond het al raar dat ik van jou zou hebben gewonnen!!!! SUPER gefeliciteerd. Gr esther

29

essyflessy schreef:

Hallo krijg net een email wist wel dat er iets niet goed gegaan is je bent 2de geworden vond het al raar dat ik van jou zou hebben gewonnen!!!! SUPER gefeliciteerd. Gr esther

Huh? In de mail van mijn dochter staat ze als 4e!  :Y

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

30

Mooie taart trouwens, in het echt was hij inderdaad niet scheef zoals hij op de foto lijkt!
Echt hele lieve engeltjes!  :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

31

anneke63 schreef:
essyflessy schreef:

Huh? In de mail van mijn dochter staat ze als 4e!  :Y

Sorry je hebt gelijk! Te snel gelezen, maar als nog van harte gefeliciteerd! Stiekem vind ik echt dat tara de 2de plaatst verdiend.

32

heel mooi en lief!!

33

:lol:  :lol:  :lol:  Bedankt allemaal!!! Ben al vreselijk blij met de 4e plaats hoor!!!