Re: Hoera 3x goud in Birmingham
Wauw wat lijkt het allemaal echt! Zo ontzettend knap gemaakt.
Het is je van harte gegund!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hoera 3x goud in Birmingham
Wauw wat lijkt het allemaal echt! Zo ontzettend knap gemaakt.
Het is je van harte gegund!!
Zo wat prachtig, zonde om op te eten
Wauw!!! Super mooi! Gefeliciteerd hoor
Supercalifragilisticexpialidocious!
Gefeliciteerd!!!!
Niet meer dan terecht dat je gewonnen hebt! Als je zulke mooie dingen maakt als jij, dan stijg je toch echt wel boven iedereen uit en het zou geen vakkundige jury zijn als ze dat niet met goud zouden beoordelen!!
super goed gedaan
Oh, Annelies, wat voel ik me toch een prutser als ik deze creaties van jou zie....
Hartstikke gefeliciteerd, je hebt ze allevijf helemaal verdiend!!
Zie ik het nou goed dat je bij het huisje met de dametjes ook binnenin iets kunt zien???
gefeliciteerd!!!!! wat ongeloveloos mooi allemaal
Prachtig! Die gezichtjes, zo sprekend, en de huisjes zijn ook geweldig mooi! Gefeliciteerd en petje af!
Ongelovelijk zo mooi!
Van harte gefeliciteerd met je welverdiende prijzen
WAUW WAUW WAUW!!!!
Wat ontzettend mooi en wat ontzettend slim van de jury om daar ook zo over te denken.
Echt van harte gefeliciteerd met je prijzen!!!
Ik ben gewoon trots (en nu al zenuwachtig) dat ik bij jou een workshop ga doen.
Tja, verder niet veel aan toe te voegen
echt super geweldig mooi gemaakt! hoe heb je die in hemelsnaam helemaal heel daar gekregen?
Oh dit is niet normaal meer, echt geweldig.
Gefeliciteerd hoor!!
Wat zijn jullie vreselijk lief met jullie berichtjes.....
Ik zit al uuuuuren te smilen achter mijn pc!!!
Dank jullie wel......!
Alle taarten, wedstrijdstukken en alle andere stukken (de jongere dames ) zijn vakkundig vervoerd met de bus die door Douwe voorzichtig maar gestaag door Nederland, op de boot en door Engeland werd gereden. We werden voor de wedstrijddeur afezet en hij deed alles voor ons! Petje af voor Douwe!
Volgend jaar aan we weer en ik hoop dat er nog meer deelnemers aan de wedstrijden meegaan!
Ik kan er zo een paar aanwijzen die zeker goud gaan halen!!!
Doen!!! het is zó goed voor je zelfvertrouwen en staat leuk op je cv...
jeeeeemig zeg, niet normaal, wat een kunst en zo knap dat je dit kan, het lijkt wel porselein zo mooi.
Groetjes Bianca Wolst
Ongelofelijk zo mooi!
Van harte gefeliciteerd!
*mond open tot op de grond*
wat gaaf, heb je zeker verdiend
gefeliciteerd
Wauw Annelies, ze zijn echt stuk voor stuk prachtig!! Gefeliciteerd!! Ik ben zo weg van alle dingen die je maakt. Ben ook nog steeds rete trots op mijn eigen huisje (2de staat inmiddels in elkaar zonder dak haha)
Oh Annelies wat geweldig mooi.
Super gefeliciteerd je behaalde succes, echt geweldig.
Je huisjes en poppetjes zijn idd prachtig gemaakt. Daar kan alleen veel geduld en liefde inzitten. Ze zijn in het echt nog mooier dan op foto. Dit is echt je ding hé !
WoooooooWWWWWWWWW!!!!!!!! Wat fantastisch, van harte gefeliciteerd! Dit kun je volgens mij niet leren hier heb je een gave voor nodig en die heb jij duidelijk in het kwadraat!!!!
Zit te kwijlen achter mijn pc, super mooi ongelofelijk.
Tjezus !!! ( excusé le moi ) Hoe kríjg je het voorelkaar ! Alle superlatieven schieten tekort voor deze Kunst met een grote K .
Van harte gefeliciteerd met je prijzen
*zucht* na dit gezien te hebben, kan ik eigenlijk niets meer zeggen. ...Wat is dit prachtig!....... *zucht*
Proficiat hoor!
Wow....ongelooflijk mooi, zo geweldig...die details..Prachtig.
Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, er gaat zoveel door mijn hoofd..Één en al lof hoor, top!
WOW daar heb ik geen woorden voor echt ongelofelijk fantastisch!
Mijn persoonlijke favoriet is de bronzen overwinning. Komt misschien omdat ons huis hier behoorlijk op lijkt... Wat een prachtig werk.
SUPER.
(En zo'n taart-artiest zit gewoon op "ons" forum... dat voelt wel heel, heel speciaal.)
Groetjes.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hoera 3x goud in Birmingham