1 Laatst bewerkt door Yzzka (14-12-2010 21:49)

Onderwerp: Mijn eerste eigen cuppies

Ik heb cupcakes gemaakt voor mijn collega's (en voor mijzelf)...  ;)
Ik werk in het ziekenhuis en moet 11 nov 's avonds werken..  :(
Dus leek het me wel leuk om cupcakes mee te nemen om lekker op te smikkelen..  :Y

De cupcakes zijn gevuld (de ene helft met Banketbakkersroom en de andere helft met een heerlijke rolo:9

Van elke cupcake heb ik er 3 gemaakt.. In totaal heb ik er 30 om op te eten.. Jammieeee...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZF3PU4FK.jpg

Tips en feedback is natuurlijk altijd welkom..
Bedankt voor het kijken..

Time flies when you are having fun..!!                           www.vrolijke-baksels.webklik.nl

2

Re: Mijn eerste eigen cuppies

die cuppies zien er erg leuk uit, vanalles wat! leuke avonddienst is dat geweest.

3

die cuppies zien er erg leuk uit, vanalles wat! leuke avonddienst is dat geweest.

Wat leuk! Dat maakt een avond dienst wel een stuk leuker ja ;)
En dat schaapje vind ik echt snoezig <3

5

heel mooi,mag ik vragen hoe je die schaap hebt gemaakt.

6 Laatst bewerkt door sweetlovely (10-11-2010 12:34)

de gene met wie je avonddienst hebt zal in ideregeval je dankbaar zijn tenzei die gene op de lijn let :lol:

7 Laatst bewerkt door Yzzka (10-11-2010 17:39)

Sam81 schreef:

Schaap heb ik heel simpel gemaakt.. Wat bolletjes van fondant opeenstapelen.. En dan bekleden met fondant.. Dan hou je een bolletjes effect.. Misschien lukt het ook wel om zo in model te boetseren, maar dit leek me makkelijker..

O jaaa en uiteindelijk nog wat losse bolletjes op de kop plakken.. Anders is het zo'n kaal koppie...

Time flies when you are having fun..!!                           www.vrolijke-baksels.webklik.nl

8

sweetlovely schreef:

de gene met wie je avonddienst hebt zal in ideregeval je dankbaar zijn tenzei die gene op de lijn let :lol:

Hihi degene die aan het lijnen zijn, hebben pech.. Ze moeten allemaal getest worden.. Dus alles moet op..!!!  O-)

9

Yzzka schreef:
Sam81 schreef:

Schaap heb ik heel simpel gemaakt.. Wat bolletjes van fondant opeenstapelen.. En dan bekleden met fondant.. Dan hou je een bolletjes effect.. Misschien lukt het ook wel om zo in model te boetseren, maar dit leek me makkelijker..

O jaaa en uiteindelijk nog wat losse bolletjes op de kop plakken.. Anders is het zo'n kaal koppie...

thanx :thumb: