1

Onderwerp: Ik zoek een taart > Giant cupcake

Ik ben laatst een foto hier tegengekomen van een Giant cupcake als bruidstaart, bovenop een etagere (ik dacht doorzichtig) met kleinere cupcakes.
En wat ik ook intik bij zoekfunctie, ik kan em niet vinden.

Meteen de volgende vraag erbij: Kun je dat vullen?
En hoe snij je em aan?

2

Re: Ik zoek een taart > Giant cupcake

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=104641

Deze soms?

Volg je hart...want dat klopt!

3

Goed bezig jij ja :)
Ja zoiets bedoelde ik inderdaad
ik had trouwens een buitenfoto in gedachten maar het gaat om dit idee :thumb:

4

Idelet schreef:

Ik heb trouwens gewoon Giant cupcake ingevuld bij de zoekfunctie en de rubriek bruids- en stapeltaarten aangevinkt. Krijg je maar vier resultaten en voila.......

Volg je hart...want dat klopt!

5

mniek schreef:
Idelet schreef:

Ik heb trouwens gewoon Giant cupcake ingevuld bij de zoekfunctie en de rubriek bruids- en stapeltaarten aangevinkt. Krijg je maar vier resultaten en voila.......

Ik had de Giant cupcake ingetikt bij Klein& fijn omdat ik wist dat de rest kleine cupcakes waren.
Af en toe beetje lastig om de zoekfunctie te doorgronden :D

6

Ik heb er ook eens eentje gemaakt (en gepost hier maar ben niet zo handig met linkjes).
Tipje over het vullen van "de toef", snij de taart in 3 laagjes, steek uit de middelste een rondje en vul alleen deze leegte. Dus niet de hele laag anders blijft het model van de toef niet mooi.  Het onderste gedeelte kun je gewoon vullen zoals je gewend bent. Beetje vaag omschreven maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Groetjes Eline

7

wipneus schreef:

Ik heb er ook eens eentje gemaakt (en gepost hier maar ben niet zo handig met linkjes).
Tipje over het vullen van "de toef", snij de taart in 3 laagjes, steek uit de middelste een rondje en vul alleen deze leegte. Dus niet de hele laag anders blijft het model van de toef niet mooi.  Het onderste gedeelte kun je gewoon vullen zoals je gewend bent. Beetje vaag omschreven maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Ik snap wat je bedoelt, dank je wel voor de tip
Ik had anders inderdaad gewoon in laagjes zitten vullen. maar dat zal voor de vorm niet zo mooi zijn.

Ik heb ook wel de uitdraai van cupcake van Paris Cutler maar heb het idee dat dit minder mooi wordt dan zo'n cupcake-pan.