1

Onderwerp: Nieuw hier, uit de Betuwe

Hallo allemaal,

Na een taartworkshop gevolgd te hebben ben ik erg enthousiast geworden over welke leuke dingen je allemaal kunt doen met taart.
Ik heb nog maar 1 taart mogen maken, tijdens die workshop dus, maar hoop/weet dat er nog veel gaan volgen.
Ik heb op deze site al veel prachtige taarten voorbij zien komen, ik kan er alleen maar van dromen ooit zo goed te worden. Tot die tijd ga ik gewoon regelmatig enthousiast aan het werk en hoop ik hier inspiratie te vinden en hulp bij problemen.

Hartelijke groet,
Lotus

2

Re: Nieuw hier, uit de Betuwe

Mmmm...mijn dochter hier op het forum...die kan nog niet typen toch???  :D  Nee, ze heet ook Lotus.

Welkom hier! Pas op, het is erg verslavend  :D

3

Haha, ja prachtige naam, heet zelf niet zo maar mocht ik ooit nog een dochter krijgen dan wordt dit zeker een kanshebber  :Y

Ik weet het, ben nu al dagen voorbereidingen aan het treffen voor de verjaardagstaart voor mijn zoontje, die wordt 1e kerstdag 1.

4

Gokte erop dat je ook een dochter had die Lotus heet...t is geen naam die al 30 jaar ofzo gebruikt wordt ;-)

Apart stel zijn we...mijn dochter wordt 5 december 1 ;-)
Succes met je taart!

5

Dank je wel!

Zie nu trouwens pas dat je wel heel dicht bij me in de buurt woont (10 min. met auto).
Ben jij al lang met taarten-maken bezig?

6

Welkom op dit digitale taarten-paradijs!

Met zoete groet! Akire

7

Lotus schreef:

Dank je wel!

Zie nu trouwens pas dat je wel heel dicht bij me in de buurt woont (10 min. met auto).
Ben jij al lang met taarten-maken bezig?

Haha, ja grappig...zit wat water tussen ;-)

Ook nog niet zo lang, maand of 6. Nav de 1e verjaardag van Lotus straks. Heb een aantal simpele taartjes gemaakt en een 3 stapel Mario Bros voor mijn oudste, die werd in okt 9 jaar. Foto's staan ergens op het forum.

Ben nu bezig met een Bakugan voor mijn neefje, die wordt dit weekend 8 jaar.

Welkom :D

9

Dank jullie wel allemaal!
Hoop veel van jullie te mogen leren

10

hoi lotus

welkom, waar inde betuwe woon je
ik aan de overkant van de waal

groetjes Wendy

11

In Ommeren.

Ik rij vaak door jouw woonplaats op weg naar mijn werk in Nijmegen.

12

kijk das inderdaad dichtbij dan.
ik zal morgen eens zwaaien hahaha

groetjes Wendy

:P ik woon in Tiel dat is ook vlakbij heb altijd in Eck en Wiel gewoond en ging "vroeger" vaak naar de dancing de Roskam in ommer ... :lol:

14

Ach ja, vroeger... hihi!

Heb familie wonen in Eck en Wiel, ook toevallig. en 'De Roskam' was ook van familie van me.

Maarre.., leuk zoveel taartenfanatici in de buurt!

15

Oh ja, fairydust (zie nu pas je onderschrift), heb jou toevallig vandeweek dat mailtje gestuurd over dat boetseren!

:D Oww dat ging over pooh :) jup dat ben ik alleen boetseren kan ik wel maar nog niet goed genoeg voor een workshop dus dat laat ik aan andere over was dat andere idee wat ik mee stuurde niet goed?

17

hoi fairy,

wat lees ik nu

binnenkort boetseer shoppie bij jou !!! gezellig met zijn allen freubelen?

misschien kunnen we eens afspreken met zijn allen.

groetjes Wendy

Vind frobelen best keer leuk om weer te doen (pas gedaan) maar nu met de kerst drukte en sint gaat dat helaas niet :)

19

Fairydust, zeker een goed idee, maar als ik iets in m'n hoofd heb... ;)  Heb nu een boekje besteld waarin stap voor stap uitgelegd wordt hoe winnie geboetseerd kan worden met fimo klei, misschien lukt dat dan ook met marsepein (of adviseren jullie ander materiaal om mee te boetseren?).

Ik weet het, ik wil nogal veel voor een beginner  :D  Wil als aparte taart voor mijn zoontje zelf iets met een snowglobe doen (werd door collega waar ik workshop bij heb gedaan al voor gek verklaard..)

Dat afspreken lijkt me leuk!

:D Nee hoor juist met zulke doelen kom je een eind en hier op het forum staan zat how to's had je misschien niet eens het boekje hoeven te gebruiken

21

is inderdaad wel een goed idee voor in het nieuwe jaar.

nieuwjaarsborrel idee!!!  zal binnenkort eens een paar data's hier neergooien als er animo voor is.
t kan bij mij maar ik ben beginnend en heb dus nog niet zoveel spullen, maar koffie, thee, frisdrank heb ik altijd!!

groetjes Wendy