51

Re: Winnaar!!!!!!!!! Birmingham!!!!!!

Annelies schreef:

Wij hebben allemaal met je meegeglunderd daar in Birmingham en dat doe ik nog steeds voor je!!!!

Ben zoooo blij dat je hebt meegedaan......
Nogmaals van harte gefeliciteerd lieve Ria!

Hoi Annelies

Bedankt voor je lieve woorden, jij vertelde al dat ik moest gaan, en zeker een prijs zou halen daar , ok het werd goud, inderdaad zoals jij al vertelde,maar dat het ook nog nummer 1 werd dat had ik niet verwacht.Annelies jij ook nog gefeliciteerd met al je gouden prijzen,je stukken waren weer van ongekende perfecte klasse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TOPPIE
En ja volgend jaar maar weer mee met het bussie, het was top die 6 dagen.

Groetjes Ria123

52

WAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUuuuw Ria.....echte KLASSE en meer dan verdiend winnaar!!!! :Y  :Y  :Y  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

53

Ook ik heb heb hem gefotografeerd (staat nog op het kaartje :o )
Hij is werkelijk prachtig. Gefeliciteerd!!!  :thumb:

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

54

Wauwww!

Een terechte winnaar! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

55

sandravos schreef:

G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D   ! ! ! ! ! ! ! Maar dat heb ik in b al 10x tegen je gezegd!!

Groetjes Sandra

Hoi Sandra

Dank je, en jij ook volgend jaar weer mee he , met een taart!!!!!!!!!

Groetjes Ria123

56

ah mijn album ligt eruit nu zie ik nieks jammer zeg morgen weer opnieuw kijken dus

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

Beeldige taart en nooit genoeg foto's van zo'n kunstwerk!
Echt supermooi..... GEFELICITEERD!

smakelijke groetjes
patricia

58

Wat een geweldige taart!!!! Van harte gefeliciteerd met de verdiende 1e prijs!!!

59

Gelykkig kan ik hem nu zien. Jeetje wat een ontzettend mooie taart en wat een perfectie wow

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

60

Prachtig!!!
Ontzettend gefeliciteerd, wat een prestatie!!

Wat ik me afvraag: hoe heb je die taart daar gekregen? Of heb je hem daar helemaal gedecoreerd?  :o

~ Never waste a good crisis... ~

61

Wat ?????! Wat super goed !!! Gefeliciteerd met deze prijs en wat een mooie taart had je gemaakt! Zooooooooooo mooi afgewerkt, prachtige rozen, stijlvolle details  :thumb:

Groet, Jolanda

62

WOW hij is ook wel super de super zeg! Wat een details! Chapeau!!!!  :thumb:

63

Jultie schreef:

Prachtig!!!

Wat ik me afvraag: hoe heb je die taart daar gekregen? Of heb je hem daar helemaal gedecoreerd?  :o

Nee hoor ik heb hem daar niet gedecoreerd.
GEWOON!!!!!!!!!
In een kist( gemaakt door een vakman), in de bus en met de boot en in zijn geheel zoals hij op de foto staat.

Groetjes Ria123

64

hoi Ria,

wat een ontzettende mooie taart! prachtig. Van harte gefeliciteerd, je hebt het verdient met zo'n mooie taart.

Liefs Christa

Groetjes Christa!

65

WAUW!!!! Gefeliciteerd en geniet van het gevoel!

66

ria123 schreef:
Jultie schreef:

Prachtig!!!

Nee hoor ik heb hem daar niet gedecoreerd.
GEWOON!!!!!!!!!
In een kist( gemaakt door een vakman), in de bus en met de boot en in zijn geheel zoals hij op de foto staat.

Nou dan heb ik nog meer respect voor je hoor. Ik krijg al de zenuwen als ik met een 1laags taart over een verkeersdrempel moet.  :lol:

~ Never waste a good crisis... ~

67

WOW, GEWELDIG, GEFELICITEERD.

Wat een prestatie!!!

Zo wat een waanzinnig mooie taart tot in de details.
Ik vind die rozen geweldig en ook mooi van kleur!
Ik vind het moeilijk met kleuren er komt meestal niet uit wat ik in mijn hoofd hebt!

GEFELICITEERD!

Groetjes P@trici@

69

Ik val waarschijnlijk in herhaling maar wat prachtig!! die wil ik meteen voor m'n eigen huwelijk  :Y
Misschien nog een vraagje: hoe heb je die kleine pareltjes gedaan die onder de roze rozen hangen, aan die "draperietjes" (als ik me wat verstaanbaar uitdruk)?

70

supppppppppppppppppppppppppper mooi gedaan en gefeliciteerd  een bakje onder mijn mond hoor  :Y

71

Ik val waarschijnlijk in herhaling maar wat prachtig!! die wil ik meteen voor m'n eigen huwelijk  :Y
Misschien nog een vraagje: hoe heb je die kleine pareltjes gedaan die onder de roze rozen hangen, aan die "draperietjes" (als ik me wat verstaanbaar uitdruk)?

72

Gefeliciteerd! Wat een geweldig super bedachte en gemaakte taart. Super romantisch! Eentje om bij weg te dromen!!!

73

Wauw wat een mooie taart.... Gefeliciteerd met je mooie prijs!

74

wat waanzinnig gaaf!!! Van harte gefeliciteerd!!
Heeft de bus dan 30 km per uur gereden... ik ben wel nieuwsgierig naar je speciale kist. Lijkt me stressen hoor het vervoeren van z'n taart! Hij is toch echt echt he  ;)

Nogmaals toppie gemaakt, grote klasse!

groeten, Bianca
TAART in huis

75

Schitterend! Van harte gefeliciteerd!

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)