1 Laatst bewerkt door sam (09-11-2010 09:55)

Onderwerp: Warme groetjes uit Hasselt (België)

hallo allemaal,

Net zoals vele anderen ben ik al een tijdje (bijna jaar) helemaal verslaafd aan het bakken en decoreren van taarten. Aangezien ik er graag zoveel mogelijk van wil weten zit ik hele avonden gekluisterd aan mijn laptop om te kijken naar jullie foto's en mee te lezen met de vragen en de antwoorden.

Als Hasseltse madam ben ik uiteraard in de eerste plaats 'schatplichtig' aan Karen, onze eigenste echte Koekjesfee (ben grote fan). Ik ben een jaartje geleden aan de slag gegaan met haar boek en sindsdien is het hek helemaal van de dam :)

Tot nu toe heb ik mijn foto's enkel bij haar op het forum gezet, maar ik ga in de toekomst toch ook hier eens iets posten. Ik merk duidelijk dat jullie op vlak van taartdecoratie enkele jaartjes voorlopen op ons Belgjes, dus ga voor 'internationale feedback ;)

In het voorjaar heb ik een half jaar 'bakles' gevolgd om wat meer verstand te krijgen van de finesse van het bakken. Momenteel volg ik een half jaar een cursus 'marsepein boetseren' om dat wat meer in de vingers te krijgen.

Alvast bedankt voor de vele uren van 'kijkgenot' die ik aan dit forum heb beleefd!

groetjes sam (ik heet volop samantha, maar ik heb gemerkt dat jullie er al enkele van die hebben op het forum ;) , in tegenstelling tot België waar mijn naam heel zeldzaam is :Y )

2

Re: Warme groetjes uit Hasselt (België)

Welkom op dit digitale taarten-paradijs. Leuk dat jij er bij bent!

Met zoete groet! Akire

3

Nog iemand van Hasselt hier!
Leuk!

4

Ook ik ben een Belgische, al woon ik nu wel in Nederland.
In België komt het taarten decoreren nu pas echt een beetje op he?

5

Welkom op het forum  :Y

gr
Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

6

Danku allemaal  :)