1

Onderwerp: welk merk zwarte marsepein

ik heb een voorgekleurd pakje zwarte marsepein liggen van Fun Cakes, maar dat plakt ontzettend en het geeft brokkelige randen.
nu moet ik volgende week een hele taart zwart bekleden ( en 1 wit) en dat zie ik hiermee niet zitten.

welk merk zwarte marsepein bevalt bij jullie goed?

ik heb gezocht, maar kan eigenlijk alleen iets over fondant vinden, maar die willen ze dus niet.

ik hoop dat jullie ideeen hebben!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

2

Re: welk merk zwarte marsepein

Ik lees even mee. Vind voorgekleurde van funcakes ook een ramp...

3

Zelf heb ik onlangs zwart en witte voorgekleurde marsepein gehaald, omdat ik het toch vrij moeilijk vind deze zelf goed te kleuren.

Ik heb ze gekocht bij De tafel van 18 in Utrecht, volgens mij is dit door hun zelf gekleurd (er staat in ieder geval geen merkje op) hier was ik zeer tevreden over.

Kijk eventueel of er geen winkeltje in Amersfoort zit.

Hoop je hiermee te hebben geholpen.

Groetjes Marjolein

4

marjolein74 schreef:

Zelf heb ik onlangs zwart en witte voorgekleurde marsepein gehaald, omdat ik het toch vrij moeilijk vind deze zelf goed te kleuren.

Ik heb ze gekocht bij De tafel van 18 in Utrecht, volgens mij is dit door hun zelf gekleurd (er staat in ieder geval geen merkje op) hier was ik zeer tevreden over.

Kijk eventueel of er geen winkeltje in Amersfoort zit.

Hoop je hiermee te hebben geholpen.

Groetjes Marjolein

Dank je Marjolein. Helaas is Amersfoort niet zo goed bedeeld met taartwinkeltjes (misschien ligt hier een roeping  :lol: )
ik heb contact gehad met Ria van Ricake en ik denk dat ik het toch zelf maar ga kleuren.

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl