Onderwerp: Ervaring kapselmix Zeelandia?
Ha,
het webshopje bij mij om de hoek is overgegaan op kapselmix van Zeelandia (eerst Funcakes). Volgens de verkoper zijn de verhoudingen hetzelfde.... Klopt dit? Wie heeft er ervaring mee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ervaring kapselmix Zeelandia?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ha,
het webshopje bij mij om de hoek is overgegaan op kapselmix van Zeelandia (eerst Funcakes). Volgens de verkoper zijn de verhoudingen hetzelfde.... Klopt dit? Wie heeft er ervaring mee?
Ha,
beter zelfs.
Ik, er zijn wel verschillende kapsel mixen van Zeelandia. Maar die ik gebruik heeft dezelfde verhoudingen als die van funcakes (ongeveer). Ik vind hem heerlijjk
Welke kapselmix van Zeelandia gebruik je dan Glamour? Ik heb het nog niet geprobeerd, eens kijken....
Ik heb deze ook weleens gebruikt, merk geen verschil,.
ik gebruik Moscalux van Zeelandia, (een van de mixen, zoals glamour al aangaf, er zijn er meerdere) en ik gebruik dezelfde verhouding als bij funcakes. Ik vind hem iets zoeter of vanilleriger (?) ruiken, heerlijke geur
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Ervaring kapselmix Zeelandia?