Re: Een HEEL bijzondere bruidstaart...
Onwijs gaaf....bravo
https://www.facebook.com/OnsBoekTheMakingOf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een HEEL bijzondere bruidstaart...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Onwijs gaaf....bravo
Wat een super leuke taart zeg!
Erg origineel!
Erg origineel!
Erg origineel!
Echt een leuke taart, creatief opgelost zo met die stroopwafels in de koektrommel! Die ga ik onthouden!
Wat een fantastische oplossing zeg! Erg origineel en creatief. Verder gewoon een prachtige taart. Mijn complimenten!
o enig wat een leuke bruidstaart lekker vrolijk
Hij is super leuk geworden zeg en gaaf dat ze dus wel een stroopwafel mocht, want zo is het super opgelost!
Hij is super leuk geworden zeg en gaaf dat ze dus wel een stroopwafel mocht, want zo is het super opgelost!
Ja stroopwafel of bastonje was de keus of spekkies
Bedankt voor alle leuke reacties. Ik ben er eerlijk in: ik vond het een hele lastige opdracht en jammer dat ik de fondant niet mooi donderrood of donkerblauw kon kleuren en het eindresultaat in mijn ogen wat flets leek.
Gelukkig was het bruidspaar er blij mee!
Kopen jullie gekleurd fondant in in dit geval? Donderrrood zie ik wel maar donkerblauw niet...
Wat geweldig goed bedacht en gemaakt!
wat is die leuk zeg! en daarnaast ook een heel slimme taart! super
Complimenten, dat het je superleuk gedaan!
Geweldig!! Orgineel en heel mooi gemaakt!!
En zo mooi strak.
Wat grappig/leuk bedacht!
Kopen jullie gekleurd fondant in in dit geval? Donderrrood zie ik wel maar donkerblauw niet...
Ik koop deze kleuren altijd voorgekleurd... Is bijna niet te doen om het zo mooi gekleurd te krijgen met kleurstoffen!! Ik kan je de link wel mailen waar ik mijn fondant altijd haal...
Verder wil ik zeggen dat ik het echt een TOPTAART vindt!! Helemaal super
Slim en leuk bedacht èn gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een HEEL bijzondere bruidstaart...