Re: Winnaar!!!!!!!!! Birmingham!!!!!!
WOWwww!!!!!!
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnaar!!!!!!!!! Birmingham!!!!!!
WOWwww!!!!!!
Fantastisch zeg. Echt ook zeker iets om trots op te zijn en hoe meer foto's hoe beter!!!
Hij is prachtig!
Gefeliciteerd...
beetje weinig foto's van zo'n kunstwerk , respect
.......................................................................................................................................................................................................................................................................WOWWWWWW!!!!
Wat onwijs mooi!!!
Niet normaal,helemaal super ...vakwerk en zeer zeker verdiend gewonnen!
Van harte gefeliciteerd...weer de Engelse laten weten dat er in dat kleine landje waar wij wonen toptaarten decorateurs wonen!
.......................................................................................................................................................................................................................................................................WOWWWWWW!!!!
Wat onwijs mooi!!!
Niet normaal,helemaal super ...vakwerk en zeer zeker verdiend gewonnen!
Van harte gefeliciteerd...weer de Engelse laten weten dat er in dat kleine landje waar wij wonen toptaarten decorateurs wonen!
Oeps dubbel geplaatst maar plaats het met liefde nog een keer
Woooooooooooooooow, wat gaaf!
Gefeliciteerd hoor!
natuurlijk ben je trots, en terecht!!
gr. Bianca
Ja tuurlijk een winnaar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super.
Geweldige taart
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Wat zul je blij zijn!
Ongelooflijk wat een prachtige taart!!!
Ik heb er geen verstand van dus vergeef me als ik onzinvragen stel, maar is dit nou een echte taart of ging het om de buitenkant en is het een dummy? En als die echt is, wat heb je voor cake/vulling gebruikt?
Je bruidstaart is prachtig . Gefeliciteerd!!
gr
Deffie
Wauw wat een prachtige creatie
Jaaa, daar heb ik wel even bij staan kijken, vond hem zo romantisch! Maar heb niet echt naar namen gekeken, dus had geen idee dat hij van een forummer was. Ik heb er ook nog twee foto's van genomen, zien?
Gefeliciteerd, ennu... volgend jaar weer?
wat een plaaaaaaaaaaaaaatje!! Echt van harte gefeliciteerd!!
Wij hebben allemaal met je meegeglunderd daar in Birmingham en dat doe ik nog steeds voor je!!!!
Ben zoooo blij dat je hebt meegedaan......
Nogmaals van harte gefeliciteerd lieve Ria!
PRACHTIG! gefeliciteerd hoor!
Hij was dan ook prachtig!!
Heb een paar keer gekeken/geluisterd naar wat de mensen zeiden en iedereen was vol lof over dit pronkstuk.
Hier halen vast heel veel mensen inspiratie uit.
Nogmaals gefeliciteerd Ria.
W.A.U.W........ what a beauty, terecht dat je gewonnen hebt.
G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D ! ! ! ! ! ! ! Maar dat heb ik in b al 10x tegen je gezegd!!
Groetjes Sandra
Jaaa, daar heb ik wel even bij staan kijken, vond hem zo romantisch! Maar heb niet echt naar namen gekeken, dus had geen idee dat hij van een forummer was. Ik heb er ook nog twee foto's van genomen, zien?
Gefeliciteerd, ennu... volgend jaar weer?
Bedankt voor de foto's .
Het was daar echt geweldig.
Jazeker volgend jaar weer!!!!
Wow!! Wat een prachtige taart!!
Van harte gefeliciteerd met GOUD!!!
Maar wat ik me dan weer afvraag.... Hoe krijg je 'm nu heelhuids in B.?
wat een beauty! gefeliciteerd met je 1e prijs!
Nog een 1e prijs... je geluk en verdiende prijs delen met jouw taart-vriendinnen.... Kijk toch'es wat een reacties en allemaal verdiend. Geniet ervan!
Groetjes en truste
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnaar!!!!!!!!! Birmingham!!!!!!