Onderwerp: taarten van de afgelopen week
Deze wordt zo opgehaald en is voor 16-20 pers. Gevuld met zwitserse room en aardbei jam
Deze was gister voor mijn schoonmoeder die 82 is geworden. Inspiratie Peggy Porschen, Cake chic. Weinig reactie op gekregen gister
Stugge friezen
Op hyves dan weer wel
Gevuld met dulce du leche, frambozen mousse en frambozen jam. Bekleed met chocolade fondant. Ook voor 16-20 pers. Klein detail; géén sugargun in mijn handen gehad maar de spuitzak 

Deze voor een kennis maar wel op bestelling, die klompen kreeg voor zijn verjaardag
Ook voor 16-20 pers. Gevuld met Aardbei bavarois en aardbei jam
De hapjes rondom de taart zijn van marsepein.
Hier valt verder weinig over te zeggen. Gewoon een liefje. Ook voor 16-20 pers. Gevuld met zwitserse room en aardbei jam
En nog een toy story die ik toch nog maar even bijvoeg in deze reeks. 16 -20 pers. Gevuld met witte chocolade roomcreme en frambozen jam.
Alle taarten zijn 4x gevuld.
En ik weet het soms zijn de foto's niet geweldig maar dat komt ook omdat ik vaak in de avond nog de foto maak omdat ze soms 's ochtends worden gehaald........of nog laatste hand aan heb geslagen voordat ze worden gehaald.........
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels

, die hebben geen benul van de subtiele details die met zorg zijn gemaakt: dat die witte icing rand helemaal super de super is...........dat zien wij, die lopen te klooien met icing, wat nooit mooi en vooral nooit strak wordt. Dit is los uit het handje, echt helemaal perfect. Ik buig daar echt diep voor.

Zelfs B. was teleurgesteld in zijn familie