1

Onderwerp: Wat vinden meisjes van 11 leuk??

Ik mag een taart voor mijn nichtje maken, maar heb geen idee wat voor dingen ze leuk vindt (zie haar niet zo vaak) en als inspiratie is er gezegd "wees creatief".... leuk, maar momenteel laat mijn creativiteit me behoorlijk in de steek  :/ en moet er vanavond toch echt aan beginnen.
Dus wie weet wat meisjes van 11 leuk vinden, wil niet met een my-little-pony taart ofzo aan komen zetten en dan te horen krijgen dat dat te kinderachtig is.

Dus suggesties zijn welkom
bedankt alvast

Forget love, I'd rather fall in chocolate.

2

Re: Wat vinden meisjes van 11 leuk??

Ik vind die meisjes-meisje stapeltaarten met stippen, bloemen en strikken altijd zo gaaf! Zat leuke voorbeelden hier op het forum..   :D

3

Ik zou toch nog maar even een belletje plegen, er zijn meisjes van 11 die nog dol zijn op my-little-pony, maar misschien vind zij een tasje en een schoentje of zo wel leuk ??
En wat als je met knal-roze komt en dat vind ze een vreselijke kleur ?

Anders zou ik denk ik ook voor strepen, stippen, strikken gaan, want die zijn idd altijd super gaaf !! Succes....

4

meestal zijn meisjes van deze leeftijd helemaal into de make-up enzo. maarja ik weet natuurlijk niet of het een meisje meisje is.
voor het zelfde geldt is het een stoere meid die niet van roze meisjes dingen houdt.

ik zou toch maar even bellen naar de moeder om te vragen wat ze leuk vind of dat ze een richting kan geven.

Groetjes, Franka

5

Om op 'safe' te spelen zou ik inderdaad ook gaan voor iets met stippen, strik, strepen, of een taart in pip-style/oililly is ook erg leuk.
Er zijn zoveel dingen die meisjes van 11 leuk kunnen vinden...lijkt me moeilijk om zomaar met een bepaald onderwerp aan te komen dus is een belletje plegen misschien wel zo handig als je echt iets wil maken wat in haar straatje past.

Groetjes Maji

6

Mijn dochter wordt in december 11 jaar. Ik denk dat zij een taart met stippen, strikken en streepjes erg leuk zal vinden. De meeste meiden van haar leeftijd vinden dat wel leuk.

@Fibi: mijn dochter is niet bezig met make-up en dat wil ik zelf graag voorlopig zo houden. Ik zou het niet leuk vinden als mijn dochter een taart zou krijgen die haar op ideeën kan brengen. Inderdaad dus eventjes moeders bellen... ;)

Roosje

7

Sorry voor de late reactie. Iedereen bedankt voor de ideeen.
We kregen gister een uitnodiging op de mail met een foto van haar met opgestoken haar en make-up in een of andere glamour pose, dus ik denk dat ik idd maar voor het tasje ga  ;)

(het was de moeder die riep "wees creatief" en aangezien ze zelf nogal een creatieve familie zijn weet ik nu al dat ik niet om tips hoef te vragen omdat je eigen creativiteit belangrijk is, maar het zal wel goed komen)

inspiratie zoeken? dat mag in decoreren
[move]---> daarheen dus

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Dus toch! Sorry! O-)

10

voor morgen staat er voor mijn nu nog 11 jarige een avril lavigne taart op het menu! zwart met roze en zwarte roosjes doodskoppies sprietjes en dan topsy pfffffffff ze zijn veeleisend hoor hahahaha

maar ben wel benieuwd naar je taart

Let them eat cake
http://annettes.tk/

11

Nou, hij staat inmiddels in de parade (met nog 6 andere taarten - ben beetje traag met posten  O-) )

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126206365

De keuze tasje was echt helemaal perfect. Ze had vrijdag haar feestje gehad en had een jaar-supply aan toilettasjes, shampoo, deo en dat soort spul gekregen, dus mijn tasje sloot daar echt perfect bij aan. Dus bedankt voor de tips  :thumb: