Re: Mijn grote bruidsbeurs-avontuur!
Hier vandaan nog een compliment! Je hebt het ook wel verdiend hoor. Het ziet er echt heel mooi uit, wat een werk moet dat geweest zijn. Respect!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn grote bruidsbeurs-avontuur!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier vandaan nog een compliment! Je hebt het ook wel verdiend hoor. Het ziet er echt heel mooi uit, wat een werk moet dat geweest zijn. Respect!
WAUW! Wat een voorbereiding en werk moet dat geweest zijn!
Je was achteraf zeker helemaal gebroken?![]()
Echt mooi opgezet!
Mijn rug was gisteravond echt helemaal op van het staan.. voor de rest zat ik gisteravond nog zo vol met adrenaline dat ik er niet van kon slapen.. Ben nog steeds hyper ervan!
Ik had dit succes gewoon niet durven dromen.. omdat er ook 2 andere bakkers stonden.
Nu ben ik met pijn in het hart aan t uitzoeken welke dummie's in de kamer blijven staan en welke weg gaan
Nu ben ik met pijn in het hart aan t uitzoeken welke dummie's in de kamer blijven staan en welke weg gaan
Er mogen er wel een paar bij mij komen logeren
o wat geweldige taarten en cc je stand zag er prachtig uit trost mag je wezen hoor!!!
wat ziet dit er allemaal erg mooi en verzorgd uit!
o wat gaaf allemaal! Fijn dat ze zo succesvol was!
Maar dat ziet er dan ook super uit!
Wat mij gelijk op viel is dat je bij de dummy taarten zoveel verschillende stijlen en kleuren hebt staan, dat is natuurlijk perfect want zo is er altijd wel iets wat iemand aan spreekt!
Meid, dit is werkelijk iets om trots op te zijn, proficiat!
Zooooo, dat ziet er top uit allemaal!
Wauw wat geweldig! En wat een goeie promotie, super voor je. Het ziet er dan ook allemaal fantastisch uit
jeetje joyce,wat heb jij een super prestatie geleverd.Petje af hoor.Wat een werk heb je ervan gemaakt en het ziet er allemaal even geweldig uit.Fijn dat het zo'n succes was
Wat ontzettend mooi zeg!
Wat een werk moet dat geweest zijn, en een super strakke planning neem ik aan... Geweldig!
Ik hoop inderdaad dat je er heel veel leuke dingen aan over gaat houden
Joyce84 schreef:Nu ben ik met pijn in het hart aan t uitzoeken welke dummie's in de kamer blijven staan en welke weg gaan
Er mogen er wel een paar bij mij komen logeren
![]()
![]()
Had jij niet zelf nog een topsy dummie staan
Maar dat ziet er dan ook super uit!
Wat mij gelijk op viel is dat je bij de dummy taarten zoveel verschillende stijlen en kleuren hebt staan, dat is natuurlijk perfect want zo is er altijd wel iets wat iemand aan spreekt!
ja en ik moet zeggen bij de laatste 2 dummie's wist ik t ook echt niet meer.. Omdat je zelf natuurlijk een voorkeur hebt qua stijl..
Ik wilde perse zoveel mogelijk dingen laten zien.. en van iedere dummie is wel gezegd "dat word mijn bruidstaart" , dus missie geslaagd
Wat ontzettend mooi zeg!
Wat een werk moet dat geweest zijn, en een super strakke planning neem ik aan... Geweldig!
Ik hoop inderdaad dat je er heel veel leuke dingen aan over gaat houden
Ja absoluut hele strakke planning en op de cc's bakjes (die moest ik donderdag nog bestellen, thank god dat er 1 bedrijf was dat heel snel was met leveren) na had ik ook alles al weken in huis..
Ik ben trouwens altijd wel van de hele strakke planningen!
Dit verdiend zeker leuke reacties !
Helemaal top top top !
wow suyper mooi allemaal.
Wat ben jij ontiegelijk druk geweest. En het ziet er zo fantastisch uit allemaal! Alles perfect afgewerkt. Hier gaan opdr88 uit rollen!!!!
Jeeeetje, wat een werk heb je er in zitten. Echt petje af voor hoe je het hebt aangepakt.
De presentatie ziet er super uit, zo ook de taarten, heel divers. Je hebt echt laten zien wat je kan.
Knap dat je het zo kan! Ik zou helemaal stijf staan van de stress. Echt m'n complimenten
prachtig allemaal!!
wat een gave stand! Je mag terrecht stuiteren!!
wow wow mooi!!!
Geweldig
!!!!!!
Ik hoop dat het je heel veel opdrachten oplevert!!
Geweldig
![]()
![]()
!!!!!!
Ik hoop dat het je heel veel opdrachten oplevert!!
Deze week heb ik al een boel en telefoon gehad.. dus ik heb niks te klagen Zit sowieso vol tot t einde van het jaar.. en al heel veel vrijdagen voor t bruidsseizoen zitten vol
Bedankt wederom voor de super leuke reactie's
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn grote bruidsbeurs-avontuur!