1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (08-11-2010 15:45)

Onderwerp: mijn bruidstaartje van vandaag

er kwam een mailtje in mijn mailbox of ik een taaartje zoals die kon maken maar dan voor 13 personen....enne.... dat was een 2 laags stapel taart van mij, ook helemaal wit met strikken, kusseneffect. lussen en parels....
nouja, voor 13 personen kon dat natuurlijk niet.
een 1 laags taart maar in soortgelijke stijl zou het dan moeten worden. dat was goed. verder heb ik de mensen niet meer gezien of gesproken en de taart moest vandaag worden afgeleverd in pijnacker, een dorpje hier verderop. nou, dat heb ik dus vandaag gedaan ;) leuk om daar nog een taartvriendinnetje van het forum hier tegen het lijf te lopen he Jolan ;) bij het witte huis in werd de taart door het personeel in ontvangst genomen en er kwamne gelijk nog meerdere mensen kijken en die vonden hem gelukkig allemaal mooi  :lol:  het blijft eng om een taart zo maar af te geven zonder dat je het bruidspaar geproken/gezien hebt. maar zo te horen van het personeel zou dat wel goed komen.

hier komen de foto's

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1289227279.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1289227336.jpg

en zo zie je de glitters wat beter, ik heb alleen de roosjes en het medallion op
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1289227391.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: mijn bruidstaartje van vandaag

Ze is prachtig, Bren! En inderdaad een beetje "eng" om het zomaar af te geven, terwijl je het bruidspaar verder niet gesproken hebt. Lijkt me best gek.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3 Laatst bewerkt door Tante Pollewop (08-11-2010 15:22)

Slik, prachtig!!!!!!!

Mag ik vragen of dat een uitsteker is voor de zijkant... écht prachtig zo erop!!!!!

Maak je niet druk over het feit dat je het druk hebt... dat kost alleen maar onnodige energie!

4

Beeldschoon.... :Y

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

5

Ow wauw, dit is weer een superstaaltje van je kunnen :thumb:, wat een mega-sjiek taartje alweer. Ik vind de medaillons op de strikken helemaal geweldig.

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

6

Ik vind em prachtig! ECHT een bruidstaart  :Y

Maar ehh...kun je van de bovenste foto het watermerkje net ergens anders zetten....het maakt je strakke parelrand rommelig!  :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

7

WOW, super. Zo mooi alles 1 kleur, GEWELDIGE details.

8

Kadohke schreef:

Ik vind em prachtig! ECHT een bruidstaart  :Y

Maar ehh...kun je van de bovenste foto het watermerkje net ergens anders zetten....het maakt je strakke parelrand rommelig!  :)

zal het later ff proberen.... ben nu ff mijn stoofvlees aan het braden voor vanaaf, njammie, ruikt al weer lekker hier ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Wat een mazzelaars! Het is niet iedereen gegeven om van een 1-laags bruidstaart zo'n feestje te maken: prachtig!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Klasse! Petje af/  :Y  :Y  :Y

Met zoete groet! Akire

11

Of dat goed komt met zo'n taart! Zeker weten, echt prachtig!

12

Alweer een prachtige taart. Ben zwaar onder de indruk van het chique geheel! Schijnbaar simpel maar hoe langer je kijkt hoe meer details je ziet  :thumb:

13

:thumb:  wauw!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

14

oooh, een juweeltje alweer!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

15

oooh die ziet er prachtig uit!! Mooi die strik met het medallion en leuke krullen aan de zijkant van de taart!

Lekker rustig verder, blijf het toch altijd heel stijlvol vinden een hele witte taart!

Eet smakelijk straks..

groeten, Bianca
TAART in huis

16

super!

Hij is echt weer SUPER!!!!!  :Y

18

WOW! Heel mooi!

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

19

Hier kan ik weer heel kort over zijn: schitterend!!!

....... en m'n 'must have list' wordt weer langer .......

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

echt heel mooi

cake my day

21

Wat prachtig!!!

Groetjes, Monica

22

Helemaal Wow!!!

Prachtig!!!!!!!!!!!!!! :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

24

Prachtig!

25

Wow, die is heel mooi!
Ik zal me maar niet te veel zorgen maken....Als het bruidspaar deze taart niet mooi vind, ligt dat volgens mij niet aan jou.

Groetjes Gerien