Onderwerp: Hello Kitty
Deze was voor mijn nichtje.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Kitty
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze was voor mijn nichtje.

heel mooi geworden!
mooi hoor
wat ik me afvraag
: hoe maak je die zigzagrand 'met een gat' ertussen?
mooi hoor
![]()
wat ik me afvraag: hoe maak je die zigzagrand 'met een gat' ertussen?
Ik heb eerst de hele taart bekleed met licht roze en daarna een cirkel erover gedaan. De zig zag rand heb ik gemaakt met het play doh rolletje van mijn zoontje

Carien schreef:mooi hoor
![]()
Ik heb eerst de hele taart bekleed met licht roze en daarna een cirkel erover gedaan. De zig zag rand heb ik gemaakt met het play doh rolletje van mijn zoontje
![]()
Gewoon zo op de taart gesneden en dan de onderste rand 'naar beneden laten vallen'? "smiley met erg verbaasde ogen" Ik nam aan dat dat niet zou kunnen 
Karinneke schreef:Carien schreef:mooi hoor
![]()
![]()
Gewoon zo op de taart gesneden en dan de onderste rand 'naar beneden laten vallen'? "smiley met erg verbaasde ogen" Ik nam aan dat dat niet zou kunnen
Haha nee. Grappig. Ik heb gewoon een grote cirkel rond gesneden met die zig zag en dan op de taart gelegd. Daarna heb ik apart de onderste boord gesneden met de zigzag. Zijn gewoon aparte stukken, maar het lijkt alsof dat inderdaad in elkaar past.. 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello Kitty