1

Onderwerp: suggesties voor babyshower taart

Ik heb voor a.s. zaterdag een bestelling staan voor een babyshower taart. De wensen zijn heel simpel, een witte stapeltaart met aan de ene kant een roze strik en aan de andere kant een blauwe strik en het lint moet in elkaar overlopen. Voor de rest geen wensen voor de decoratie van de taart. De ontvanger wil graag een strakke taart hebben zonder te veel andere baby dingen erop. Nu wilde ik in in eerste instantie allemaal witte bloemen erop doen (soort bloemenzee) maar de taart wordt 's ochtends opgehaald en kan dus geen bloemen met tylose in de koelkast zetten en dit dus de avond van te voren er op plakken. Iemand nog andere suggesties wat ik aan versiering kan doen?

Alvast bedankt!

May the cakes be ever in your flavor!

2

Re: suggesties voor babyshower taart

witte slofjes bovenop of wit schaapje erop

heel neutraal en toch beetje babyachtig.
en je kan het los bewaren en op het laatste moment erop zetten

N-Joy Cakes

3

Dit vind ik zo vreemd.....de wensen zijn erg duidelijk....maar je wilt toch versiering suggesties???  Ik neem toch aan dat als de klant een strakke taart wilt, je niet zomaar een bloemenzee erop gaat plakken...of ben ik zo vreemd  :s

Ik zou t gewoon laten zoals ze het hebben gevraagd. Misschien bovenop een vraagteken of zo.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Misschien heb ik het er niet helemaal goed neer gezet, maar ik mag mijn creativiteit er op los laten als het maar niet te druk wordt. Ze wil graag een chique taart dus ik dacht een witte taart met witte bloemen wordt niet heel erg druk omdat het de zelfde kleur is.

May the cakes be ever in your flavor!