26

Re: Mijn grote bruidsbeurs-avontuur!

Jemig wat gaaf! Daar kan je zeker mee voor de dag komen! Echt heel erg leuk  :thumb:

27

Niet normaal! Wat ziet het er allemaal super uit! De presentatie, de lekkernijen. Werkelijk aan alles gedacht! Jij gaat het inderdaad nog druk(ker) krijgen  :thumb:

Groet, Jolanda

28

:9  &  :thumb:

Liefs Samantha

29 Laatst bewerkt door fairylaughs (07-11-2010 23:21)

Wow wat mooi zeg :D
ik hoop dat ik ook ooit op zo'n beurs kom (durf) te staan.. 

mijn complimenten :D

Yummie

30

Het ziet er super uit Joyce! Hier mag je met recht mega-trots op zijn!!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

31

Het ziet er schitterend uit en wat geweldig dat het zo'n succes was, geniet nog maar lekker na meid van zo'n geweldige ervaring!

Groetjes, Conny

32

O, wat geweldig ziet dat er uit zeg! En wat een prachtige taarten en cupcakejes allemaal. Echt top.
Succes met het vervolg!!!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

33

Jeetje! Dat ziet er super uit! Wat een werk!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

34

wauw!!! ziet er echt super mooi uit.
Veel succes en plezier met de komende drukte  :P  ;)

Groetjes, Franka

35

wat een werk moet dat geweest zijn...maar het ziet er geweldig uit...daar mag je trots op zijn...succes met de komende drukte....
gefeliciteerd hoor! :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

36

zo  :thumb:  :thumb:  en dan was je niet zenuwachtig?? Ik zou van louter spanning al niets voor elkaar krijgen!!
Het ziet er echt super uit! Ik wens je veel bestellingen toe.

Groetjes, Dorothea.

37

Chantelle schreef:

SUPER!!! maar waar zijn nou jullie cupcake shirtjes ;)

Die hebben we aan ;) alleen de rug was bedrukt.. En de sloven ook maar die staan niet op de foto! http://i160.photobucket.com/albums/t170/JoyceCollin/SDC11319.jpg

38

Dot schreef:

zo  :thumb:  :thumb:  en dan was je niet zenuwachtig?? Ik zou van louter spanning al niets voor elkaar krijgen!!
Het ziet er echt super uit! Ik wens je veel bestellingen toe.

Echt normaal ben ik echt een zenuwpees voor de meest stomme dingen.. als ik al met indy na de dokter moet lig ik de dag van te voren met buikpijn in bed,, maar hiervoor helemaal niet  :s

Ik had zelf zoiets van "ik doe het goed of ik doe het niet"
Omdat de standprijs best prijzig was, wilde ik ook wel wat verdienen.
Ik ben al maanden bezig geweest met de dummie's. Die heb ik afgelopen maandag en dinsdag helemaal afgemaakt. Woensdag en donderdag koekjes gebakken/versiert en ingepakt. Woensdag ook de rondjes van de cc's gemaakt. Vrijdag de hele dag cc's gebakken, zaterdag ochtend nog een stuk of 100 gebakken en s middags alle creme gemaakt en opgespoten en de bovenkantjes op de cc's gedaan. Vrijdag heb ik ook nog gewoon een bestelling van een klant gehad.

Maar ik heb ook zoveel goede hulp en tips gekregen van mijn vader/vriend/buren.
Ik had van te voren mijn stand op schaal getekend op een vel papier. Zodat ik precies wist hoe t uit kwam te zien. en waar ik plaats voor  had.
De ballonnen had ik van een vriendin en die waren echt goed te zien als je de zaal binnen kwam. De tv had mijn vriend aan gedacht om die mee te nemen met een dvd met al mijn taarten erop.
Mijn vader had bedacht dat t mooier was als ik de achterste taarten zou verhogen, dus die kwam me betonblokken brengen.

Verder had ik van te voren een agenda uitgetikt met plekjes waar mensen langs konden komen voor een proeverij of gesprek. Daar weer afspraakformulieren bij en een afspraak bevesting met alle gegevens voor de mensen en voor mij zelf.
Ik had informatieformulieren liggen met pennen erbij zodat de mensen offerte's of vragen konden stellen zonder in de rij te hoeven wachten.

Het fotoboek had ik laten printen met alleen bruidstaarten en detail foto's. Ook een goed idee!

De beurs heeft me echt veel geld gekost, maar ik denk dat ik heel makkelijk terug ga verdienen.

Ik mag zelfs de bruidstaart maken van mijn oude juffrouw van de basisschool  :thumb:

Wow ziet er echt allemaal heel erg mooi eruit  :thumb:

40

Wauw, wat een werk heb je ervan gemaakt  :thumb:  :thumb:
het ziet er super uit, en veel succes met alle wat hieruit voort vloeit ;)

pluk de dag!

41

Daar mag je met recht trots op zijn. GEWELDIG!

42

Wat een mooie en leuke taarten heb je gemaakt!
Stuiter nog maar lekker verder hoor!  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

43

PRACHTIG. wat een mooie stand, geweldig

44

Wat een indrukwekkende stand zeg, lekker gevarieerd ook. Terecht trots!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

45

Het zag er echt super uit!!!!

46

Helemaal geweldig Joyce, mooie presentatie ook!
You go girl!

Werkelijk unieke design bruidstaarten.

47

WAUW! Wat een voorbereiding en werk moet dat geweest zijn!
Je was achteraf zeker helemaal gebroken?   ;)

Echt mooi opgezet! :D

48

wat ontzettend leuk dat het zo'n groot succes was, en wat een prachtige kraam had je daar zeg. Super taarten en irichting.

Groetjes v. Annette.

49

Waaawie zeg!!! Wat een plaatjes allemaal, zeker dat je het heel erg druk gaat krijgen  :Y!!!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

50

meid dat is geweldig gedaan van je! Stuk voor stuk plaatjes, en wat zal je een werk gehad hebben!!! Petje af hoor!

groeten, Bianca
TAART in huis