1 Laatst bewerkt door Tom Poes (08-11-2010 08:26)

Onderwerp: Ajax taart voor Lennard!

Vandaag vierde zoon Lennard zijn verjaardag voor de familie, woensdag wordt hij alweer 11! Kleintjes worden groot, groep 8 ook alweer dit mannetje....

Idolaat van Ajax is hij tegenwoordig! Zit sinds 2 jaar nu zelf op voetbal en eigenlijk is hij nog een 'Pietertje ;)' maar toch is zijn hoop nog een beetje dat hij ontdekt wordt voor Ajax...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3LUHL68N.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-X6SSETHS.jpg

Met een bal gemaakt van cerealtreats a la Adrienne
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WIZXDBLH.jpg

Op de achterkant van het shirt, zoals het hoort, naam (niet geheel onbekend in voetballand  :lol:) , en nummer (=leeftijd)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GXPZPLQ3.jpg

De groene taart is gevuld met 2 laagjes aardbeienjam en 1 laag Zwitserse Room met verse aardbeienstukjes, de Ajaxlaag met 2 laagjes aardbeienjam en 2 laagjes aardbeienkwarktaartpudding van Mona, de bal is geheel gemaakt van chocolade-ricecrispies-cerealtreats.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

2

Re: Ajax taart voor Lennard!

wat een superleuke taart! en wat een hoop voetballertjes ,daar zal je veel werk aan gehad hebben

3

wat ontzettend gaaf gedaan en wat een boel werk moet dat zijn geweest  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

4

Die is echt leuk, en wat een werk zeg al die voetballertjes!

5

Oooooh ondanks het Ajax gehalte, vind ik het een leuke taart!!

Groetjes Ilse

Ik hou niet van voetballen, maar je heb me toch een leuke en originele taart gemaakt  :thumb:  Super wat zal die daar blij mee zijn geweest. En alvast gefeliciteerd.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

7

Ha, daar is ie! Werkt fijn, he? Wat gaaf ook met al die mannetjes rondom :thumb:

Ben ook heel benieuwd wat jouw eters van de Creal treats zullen vinden: bij mij gaat het altijd gretig op - en niet alleen door kinderen, maar vanuit Holland hoor ik steeds wat afwachtende geluiden. Laat je 't weten? :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

Je hebt het jezelf weer niet gemakkelijk gemaakt, supertaart!!
En gefeliciteerd uiteraard.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Die is echt gaaf met al die voetballertjes!!!! :Y

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

10

Wat een werk!!! Prachtig!
Ik vroeg me stiekum af wat je hier nou voor gevraagd hebt en wie bereid was dat te betalen (hier in de omgeving vinden mensen dit prachtig, maar hebben er niet veel voor over zeg maar), maar toen zag ik dat hij voor je eigen kereltje was. (De mijne is ook net 11 en ook goep 8 :s  Moet er niet aan denken volgend aar, maar dat terzijde).

Wat zal hij blij zijn geweest! En gefeliciteerd nog!

11

Dit is nog eens een orginele voetbaltaart :thumb:
Echt leuk gedaan joh, met dat elftal!

Proficiat nog :D

pluk de dag!

Ohhhhw wauuuuhhhhhhh geweldig mooi!!!!!!
Ik moet hm mijn kids niet laten zien........ want dan willen ze hm ook meteen! TOP!

Maak je niet druk over het feit dat je het druk hebt... dat kost alleen maar onnodige energie!

13

Ik vind em fantastisch!!
Vraagje: welke letteruitsteker/tappit heb je gebruikt?

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

14

Jeetje, die is gaaf. Geweldig!

15

jee wat een gave taart, vind je het goed als ik deze opsla? echt super gedaan!!!

N-Joy Cakes

16

Hartstikke leuk zeg! Geweldig dat hele team erbij... en wie weet wordt ' pietertje' nog eens beroemd  :Y

groeten, Bianca
TAART in huis

17

Wat een werk zeg, al die poppetjes. Hij doet me denken aan je geronimo taart, toch? Geweldig is ie, en gefeliciteerd!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

18

Erg mooie taart.
Je zal veel werk hebben gehad aan al die voetballers.

A new hobby, a new challenge

19

Mooi hoor en die voetballertjes zijn helemaal top :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

20

Petra68 schreef:

Ik vind em fantastisch!!
Vraagje: welke letteruitsteker/tappit heb je gebruikt?

Dat zijn de lettertjes van JEM. Ik gebruik ze met behulp van de huishoudfolietruc: dun uitrollen, stukje huishoudfolie er glad overheen leggen en er 'doorheen' de lettertjes uitsteken. Omdat de JEM-letters losse letters zijn kan je de hele tekst achterelkaar uitsteken en ook meteen zien hoe groot dat ongeveer wordt!

Tot taarts, Yvonne

21

Bedankt voor jullie complimenten!

:Y het was veel werk al die voetballertjes. Ik had me er (weer) een beetje op verkeken, zaterdag kwam ik niet zo erg op gang en dus moest ik ze zondagmorgen nog doen. De visite kwam om 2 uur, dus ik dacht dat ik dat makkelijk moest kunnen halen...
Wekker gezet op 8.30 en rustig aan begonnen, maar op een gegeven moment begon de tijd toch te dringen en 3 kwartier voor dat de visite kwam, had ik ze alle 11 op de taart, maar nog zonder hoofd :S ... en ik was nog in mijn pyama :D !
Maar ik heb het gered! Nog nahijgend, maar fris gewassen was ik weer beneden voordat de visite kwam en een klein uurtje nadat de taart helemaal klaar was, ging het mes er alweer in :lol: !

Ik had inderdaad ooit al eens een heel muizenelftal gemaakt, dat was ook een race tegen de klok, dat wist ik nog wel! En die waren eigenlijk nog ingewikkelder, met snuiten en oren enzovoort....

Tot taarts, Yvonne

22

o wat een leuke taart en wat een werk zeg top gedaan

23

gaaf zeg ...ik heb niets met voetbal...maar als ik deze aan mijn neefjes laat zien....weet ik welke ik volgende keer voor hun verjaardag mag maken hahahaha
echt gaaf!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

24

wat een supertaart  :thumb:  met al die voetballertjes en ja de tijd vliegt als je lekker bezig bent,als nog van harte.
taartgroetjes Carla

Oh wat een leukerd!!!
Die laat ik maar niet aan mijn zoontje zien want dan kan ik aan de bak!!!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!