Onderwerp: Mijn grote bruidsbeurs-avontuur!
Vandaag na maanden voorbereiding was de grote dag. Ik mocht op de bruidsbeurs in Heerlen staan.
Echt meiden, wat was dit een geweldige ervaring, zoveel leuke respons van bezoekers maar vooral de reactie's van andere bedrijven.
3 andere bedrijven gaan deze week nog contact opnemen voor eventuele samenwerking (geen idee trouwens of ik dat wel wil) en het grootste compliment kwam toch wel van de bekende bakker hier uit de buurt. Er kwamen 2 dames van hun vragen hoe ik mijn taarten zo mooi, strak en lekker kreeg.. Nou daar groei je toch wel een stukje van.
Ik had een super strakke planning en dus ook helemaal geen stress gehad. Mijn zusje en stiefmoeder gingen mee , ik had hun van te voren wat basic dingen geleerd en konden de potentiele klanten heel goed te woord staan. Wat ik maar goed was want ik heb echt van 11 tot 16 uur constant met klanten staan praten.
Resultaat dat er 10 proeverijen zijn gepland. Die ook zeker allemaal gaan bestellen. Plus nog heel veel mensen waarvan ik zeker weet dat ze deze week nog gaan bellen en mailen.
Er zijn 500 mini cc's op gegaan, 200 koekjes uitgedeeld met visitekaartjes, ongeveer 1000 flyers uitgedeeld en nog eens 250 visitekaartjes!!!!!!!!!!
Ik ben nog helemaal aan het shaken en stuiteren van het succes. Gewoon overrompeld ben ik.
Mijn stand zag er super uit al zeg ik het zelf met dank aan de goede organisatie!!
PAS OP NU KOMEN HEEL TROTS ENORM VEEL FOTO'S
De cc's om te proeven, diverse soorten (vanille, chocolate chip en brownie, divers gedecoreerd met toeven mbc, chococreme en fondant)
De koekjes om uit te delen:
Foto's van mijn plekje:
Hele slechte foto van mezelf, zusje en stiefmoeder (ik ben de middelste)
De foto's van de dummies:
Bedankt voor t kijken!!! Ik stuiter nog even verder