Onderwerp: Mijn eerste poging met beperkte middelen (en handicap)
Hoewel ik al een aantal maanden op het forum meelees werd het nu ook maar eens tijd om mij te registeren en de eerste poging ten toon te stellen.
Ik heb in augustus een operatie aan mijn pols gehad en kon dus niet eerder aan de slag. Nu zijn helaas de mogelijkheden door die operatie wat beperkt, maar ik doe mijn best.
Deze eerste poging ging dan ook niet vlekkeloos.
Mijn oven begaf het terwijl ik de biscuit aan het mixen was, gelukkig had ik nog een back-up, maar deze heeft geen heteluchtfunctie (alleen in combi met boven-onderwarmte of grill). Het gevolg was dat mijn zelfgemaakte biscuit, helaas niet wou rijsen.
Ik heb even getwijfeld wat ik met het biscuit zou doen, maar ik dacht ach laat ik het gewoon alsnog proberen. Dus ik ben met de lemon curd, mona citroentaartpudding, botercreme en de op het nippertje gekochte uitrolfondant van de sligro aan de gang gegaan.
Dit is het resultaat, ik vind hem, ondanks de kleurloosheid (er was geen kleurkeus bij de sligro) en niet helemaal strak, toch best grappig geworden en hij was lekker fris!
Nu snel zorgen voor de basis benodigdheden ( oa taartzaag, smoother en kleurrijke fondant!) en volgende maand een workshop en lekker aan de slag!

Piece of Pie!