Re: Kettingtaartjes (20 cm taartjes)
kettingtaartje 154
van Borne naar Vriezenveen
gevuld met 1 laag monatoetje stroopwafel, 1 laag slagroom met stroopwafelstukjes
afgesmeerd met botercreme met baileys
Hij was heel lekker
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartjes (20 cm taartjes)
kettingtaartje 154
van Borne naar Vriezenveen
gevuld met 1 laag monatoetje stroopwafel, 1 laag slagroom met stroopwafelstukjes
afgesmeerd met botercreme met baileys
Hij was heel lekker
Kettingtaartje 162
Blokkie uit Rijnsburg --------> Glashill uit Katwijk.
Vanavond mijn kettingtaartje naar Jacqueline gebracht en we hebben heerlijk zitten ouwehoeren om het zo maar te zeggen.
Ik vond het heel gezellig en ik heb even heerlijk kunnen neuzen in je werkruimte.
De taart is gevuld met chocolade fudge, kokosmousse en ananas jam.
Tja what can I say, ik houd gewoon van ruitjes !
Jacqueline misschien dat jij betere foto's hebt, dan zie ik die natuurlijk graag!
groetjes Marjolein
ik heb daarnet kettingtaartje nummer 117 naar melissa in amersfoort gebracht.
dit is hem geworden:
en in het folie:
Hij is gevuld met bananen botercreme met verse banaan en bonbonbloc praline creme met stukjes noot.
taartje 140 zaterdag gemaakt en gebracht
van vriezenveen naar vroomshoop
vast een winter thema want soms heb je het gevoel dat ze de zomer vergeten zijn
gevuld met bananenvulling en caramelbotercreme
Kettingtaartje 131
Mijn kettingtaartje ging van Renswoude naar Veenendaal. Naar Vera, op het forum bekend als MiaLee. Dacht van te voren dat ik niet zou gaan kijken bij haar taarten om mezelf niet nog zenuwachtiger te maken. maar nieuwschierig als ik ben, natuurlijk toch gedaan. Met als resultaat, zenuwachtig.
En dan wil je zooooo graag een mooi taartje maken en ja hoor dan scheurt je marsepein op allerlei plaatsen , ik heb het letterllijk en figuurlijk proberen te verbloemen
. En gelukkig reageerde Vera heel enthousiast.
Gevuld met mona's tropische vruchten en een laagje abrikozenjam. Moest eigenlijk iets van viervruchten of tropichevruchten jam zijn, maar had mijn man op pad gestuurd en volgens hem is gele jam, gele jam. Vooral niet moeilijk doen haha.
Nou oke dat was een lang verhaal, hier komt het taartje.
Dit is kettingtaartje 116 van veenendaal naar voorthuizen.
Alles wat mis kon gaan ging mis de botercreme was niet goed gelukt. hierdoor smolt de boel en scheurde.
Echt even fiks gebaald. Je wilt gewoon iets moois maken .
Sandra was er gelukkig wel blij mee.
Sandra heeft nog een foto van de binnenkant gemaakt die staat bij
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=115016
De vulling is chocolademouse met slagroom en een dun laagje aardbeien jam.
Taartje 118 ging gisteren van Amersfoort naar Utrecht. Omdat wij vandaag ons asielkatje Mango mochten ophalen en dat ons toch wel de hele week heeft bezig gehouden (zal hij de nieuwe stoelen heel laten ?!) is deze geïnspireerd op onze nieuwe huisgenoot!
Helaas geen foto van de kat zelf, die zit nog bij te komen onder de bank
Vond het trouwens ontzettend leuk om op deze manier meiden van het forum te ontmoeten
Vanmorgen kettingtaartje nummer 82 afgeleverd.
Kettingtaartje 126 ging van Maarssen naar Nieuwegein.
Mariska het was gezellig om weer even bij te kletsen. Vond Janet de taart ook lekker?
taartje 83 ging van Tongeren (B) naar Dilsen-Stokkem (B)
't is een biscuitje gevuld met tiramisu en chocoladeschilfers en bekleed met chocoladefondant
w00ps, wel een topic aangemaakt voor mijn taartje, maar niet hier neer gezet...
dus bij deze:
hij ging van Marum naar Linda in Leek
gevuld met aardbeienmousse en jam
kettingtaartje 119(??)
van utrecht naar Lopik. ik het kader van dierendag toch wat beestjes
choco kapsel met witte chocolade/mascarpone mousse met frambozen.
deze ging van terneuzen naar terneuzen
ik mocht mijn taartje maken voor Liene.
caramelkapsel met zwitserse room en afgesmeerd met aardbeiencream.
dit is kettingtaartje nummer 80
deze ging van terneuzen naar terneuzen![]()
ik mocht mijn taartje maken voor Liene.
caramelkapsel met zwitserse room en afgesmeerd met aardbeiencream.
dit is kettingtaartje nummer 80
Welke sticks heb je hier voor gebruikt?
smurfensticks heb ik hiervoor gebruikt
Nummertje 73 is na enige vertraging vandaag van Dordrecht naar Papendrecht gegaan! Voor Angelique mocht ik deze maken;
Gevuld met kruidnotencrème en sinaasappelmarmelade.
Mijn taartje (165) ging van Alphen aan den Rijn naar Zoetermeer.
Het was de bedoeling dat ik een taartje voor iemand anders zou maken, maar helaas reageerde ze nergens op. Diezelfde persoon moest een taartje maken voor Brenda(kwebbeltje), maar ook die hoorde niets, dus de oplossing was dat ik het taartje voor Brenda mocht maken.
Dit is dus het resultaat geworden. Leuk om allerlei dingen uit te proberen. Het is een half mm-fondant/half marsepein bekleding geworden met een vulling van een laag lingon en een mengsel van kwark/slagroom/citroen.
Vanmorgen kwam ik na veel omwegen eindelijk aan bij Brenda.
Eerst door Brenda een professionele foto gemaakt. (waar een fotocursus al niet goed voor is )
Vervolgens de taart in de koeling zodat ze er met z'n allen vanavond lekker van kunnen smullen.
Daarna onder het genot van een kopje thee heerlijk zitten kletsen. Over taarten raak je niet gauw uitgepraat
Het was heel erg gezellig.
Brenda bedankt voor je hartelijke ontvangst!
Groetjes, Rona.
Jammer dat je foto niet te zien is zo Rona
Het is inmiddels gelukt met hulp van Brenda.
Gr.Rona.
Mijn taart ging van Vlissingen naar Krabbendijke. Dankzij Mjam taart heb ik een taart gemaakt geheel in mijn stijl, dus met veel plezier aan gewerkt.
De vulling is chocoladebotercreme en banketbakkersroom, voor de bekleding heb ik marsepein gebruikt.
Het hoeveelste kettingtaartje dit is weet ik helaas niet.
Groetjes Anita
vandaag ging kettingtaartje nr 24 vanuit Toldijk richting Kleve (Gelderland naar Duitsland).
Aangezien dat het heel lang heeft geduurd voordat Hanneke een taartje kreeg, en ik er een mochte maken, bedacht ik dat het leuk zal zijn om een 4 seizoenen taart te maken.
1 boom met 4 overhangende takken.
Herfst
zomer en herfst;)
Winter
Lente & zomer
En een foto van boven
o ja gevuld met Bananen kwark
Kettingtaartje 120 is ook afgegeven. Dit keer van Nieuwegein naar Amersfoort. Gemaakt voor de verjaardag van Lekkerbek80. Helaas door griep niet zelf kunnen brengen, dus Judith wellicht tot een andere keer. Hopelijk was hij lekker en heb je een leuke verjaardag gehad. Oja heb er op het laatst nog hiep hiep hoera bijgeschreven, helaas geen foto van. Gevuld met 2 lagen bbr en mandarijntjes.
Groetjes Maris
Mijn kettingtaartje (81) voor Marieke
Gevuld met bosvruchtenbavarois en zwartebessenvlaaivulling.
o zo leuk om te krijgen! we hebben er lekker van gesmikkeld. een heel toepasselijke taart voor op een kraamafdeling! nog wat restjes voor thuis meegenomen. voor de kids straks...
nogmaals dank je wel hoor!
Een beetje laat, maar dit is het kettingtaartje (ben al lang de tel kwijt, dus het nummer weet ik niet ) dat ik naar Bianca in Oostende mocht brengen.
Haar dochter had net haar verjaardagspyjamafeestje, dus ter gelegenheid een taartje voor haar verjaardag...
De taart is naturelcake gevuld met caramelBC met cookies en chocoladeBC met chocokrispies...
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartjes (20 cm taartjes)