1

Onderwerp: Mijn laatste 2 taartjes...

waren voor de kinderen van 2 vriendinnen...
De ene is voor Pien, ze werd 2 en is gek van Elmo.
Ik heb laatst een workshop gedaan bij Wendy en dus kon ik oefenen met de figuren:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JAWLGNP4-G.jpg

en daarna kwam het taartje voor Ivo, gek op dieren.
Maarja, nog geen dieren workshop gehad, hahahaha, dus zelf wat gefeubeld in de hoop dat hij ze gaat herkennen....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TVUJWCYR-G.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NQPODZC7-G.jpg

Gr,Miriam

Ooh ja, tips zijn altijd welkom   :Y

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

2

Re: Mijn laatste 2 taartjes...

:thumb:

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

Ze zijn erg leuk!

4

Heel erg leuk geworden. En die dieren zijn ook leuk!Voor voorbeelden misschien het boekje van Maissie Parrish betsellen?Heb ik ook net gedaan :lol:

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

5

Ooh dat is een goede tip.... ga meteen even googelen!

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

6

wow ze zijn echt mooi geworden :thumb:

7

Wat een lieve reactie's.

Dank jullie wel.
Gr, Miriam

8

Mooie taartjes!

9

Waaw!!! jij kunt goed boetseren!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:
Hoop ooit nog eens een workshop bij wendy te volgen!!!

Pluk de dag!
liefs, Anita

10

Hahahaha... kan nog helemaal niet boetseren, dit was een testje en voor de zoon van een collega... maar hij herkende ze allemaal.

;-)

Was leuk vandaag.

11

erg leuk gedaan, tips heb je niet nodig! Je kunt goed boetseren. Ik ga binnenkort op workshop bij Poe...  heb ik nodig! misschien de letters uitsteken, twee keer, en dan ophangen aan je lijntje? Dan hoef je niet te schrijven?

12

Ja, had ik ook zo gedaan, maar op laatste moment braken bij de laatste taartje de letters af... dus terug gegrepen naar de vlaggetjes... was wel even een baal momentje. ;-)
Maar ja, dat hoort er ook bij.
Ik vind het boetseren zoooo leuk, maar echt mega moeilijk.

Blijf maar veel oefenen, dan gaat het vast wel en keer beter.

Gr, Miriam

ze zijn heel erg leuk  :thumb:

carpe diem

14

Leuk hoor, vooral Elmo vind ik super

15

Elmo is naar idee van Wendy. Heb ik geleerd tijdens een workshop.
Origineel was minder goed gelukt als de exemplaren die ik daarna thuis heb gemaakt ;-)