Onderwerp: Kussen taart 10 personen.
Hoi,
Welke maat ben ik hier voor nodig? De 20x20 of de 24x24?
Wie kan me het vertellen?
Groetjes Jesni
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kussen taart 10 personen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Welke maat ben ik hier voor nodig? De 20x20 of de 24x24?
Wie kan me het vertellen?
Groetjes Jesni
Ik denk 20 x 20. Succes!
ligt er denk ik een beetje aan of je zelf gaat snijden en of je gebruik maakt van bakpannen. Daarnaast of je hem van cake maakt of biscuit. Als je zelf gaat snijden gaat er behoorlijk wat af en als je bakpannen gebruikt dan bak je 2 taarten die je op elkaar zet (tenminste..ik). Ik denk dat ik voor een maatje groter zou gaan.
Als het voor een bestelling is hebben ze i.ig. genoeg en wanneer hij af is (zo te zien is het je 1e keer een kussen) kun je goed beslissen of dit daadwerkelijk te groot is.
Gebruik je cake zou je misschien de kleinere kunnen gebruiken omdat dit doorgaans wat kleiner word gesneden.
Dat was ook mijn eerste gedachten. Maar je snijd aan alle 4 kanten best wat weg, en ook schuin nog. Snij je dan niet al gauw meer als 4 stukjes weg?
Vandaar dat ik twijfel.
ligt er denk ik een beetje aan of je zelf gaat snijden en of je gebruik maakt van bakpannen. Daarnaast of je hem van cake maakt of biscuit. Als je zelf gaat snijden gaat er behoorlijk wat af en als je bakpannen gebruikt dan bak je 2 taarten die je op elkaar zet (tenminste..ik). Ik denk dat ik voor een maatje groter zou gaan.
Als het voor een bestelling is hebben ze i.ig. genoeg en wanneer hij af is (zo te zien is het je 1e keer een kussen) kun je goed beslissen of dit daadwerkelijk te groot is.
Gebruik je cake zou je misschien de kleinere kunnen gebruiken omdat dit doorgaans wat kleiner word gesneden.
Ja 1e keer idd. Ga toch maar voor de grotere, hij word van biscuit, en het is een opdracht. Liever hun wat te veel dan te weinig.
Groetjes Jesni
Denk ik ook, wat leuk!! Heel veel succes, ik heb deze week ook een kussen gemaakt, maar dan met bakpannen..vond het héél erg leuk om te doen. Nogmaals succes! Biscuits snijden is nooit echt mijn favoriet (ben er niet zo goed in)
Ik ben er 1 aan het maken voor zo'n 15 à 17 personen, an ben voor 25 cm gegaan, inderdaad vanwege het wegsnijden... ( Ook 1e keer ) Misschien gaan we wel tegelijk posten!
Ik ben er 1 aan het maken voor zo'n 15 à 17 personen, an ben voor 25 cm gegaan, inderdaad vanwege het wegsnijden... ( Ook 1e keer
) Misschien gaan we wel tegelijk posten!
Jij ook heel veel succes. Ik weet nog niet of ik hem ga posten.
Heb ik nog niet zo vaak gedaan.
Groetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kussen taart 10 personen.