Onderwerp: Rozen
Gisterenmiddag een workshop rozen gedaan. Wat is dat leuk om te doen zeg.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gisterenmiddag een workshop rozen gedaan. Wat is dat leuk om te doen zeg.

OOOOOOooooooow wat mooi! 
Heel mooi! 
PRACHTIG!! Mooie kleuren ook

Dit zijn echt super mooie rozen! Waar heb je een cursus gevolgd.
Waar heb je een cursus gevolgd.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Wie dit in huis heeft mag wel een vermeldinkje krijgen, toch? 
Knap gedaan, hoor! 
Ik vraag 't namelijk ook omdat ik zelf ook wel zulke rozen wil kunnen maken. Nu geven verschillende mensen rozenworkshops, maar deze vind ik echt super mooi.
Ik heb de workshop gevolg bij Tuimeltaart in Sommelsdijk(www.tuimeltaart.nl)
Als er iemand een how to wil van deze rozen dan kan ik wel proberen om die te maken hoor. Alleen lukt dat niet meer vandaag. Dat zal dan eerder einde van de week worden. Ik hoor het wel. Ik ga nu eerst proberen om schaakstukken te boetseren. Zal ook niet meevallen denk ik.
Groetjes Rianne
Mocht je tijd hebben voor een how to, dan heb ik zeker interesse.
Net even gezocht waar Sommelsdijk ligt, maar dit is voor mij echt te ver 
Ook complimenten aan Tuimeltaart dan 
Als er iemand een how to wil van deze rozen dan kan ik wel proberen om die te maken hoor
Dat zou ik dan dus wel eerst even overleggen, als ik jou was; ik kan me zo voorstellen dat degene die jou de workshop heeft gegeven niet direct staat te springen om er onmiddelijk een howto van op het forum terug te zien 
Wow wat zijn die mooi!! 
Ook complimenten aan Tuimeltaart dan
Rianne33 schreef:Als er iemand een how to wil van deze rozen dan kan ik wel proberen om die te maken hoor
Dat zou ik dan dus wel eerst even overleggen, als ik jou was; ik kan me zo voorstellen dat degene die jou de workshop heeft gegeven niet direct staat te springen om er onmiddelijk een howto van op het forum terug te zien
Daar had ik nog niet bij stil gestaan.
Is idd wel handig. Ik zal ze straks gelijk een mailtje sturen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren