1

Onderwerp: Eén keer, nooit weer!

Na T&T had ik een klein pakje FC rolfondant. Omdat ik het niet zo fijn vond werken (beetje kauwgum-achtig) dacht ik het fijn te mengen met FC marsepein en zo met marsefond een taart te bekleden. Daarmee begon vanavond de ellende....

Aangezien mijn puzzelplaatje te groot was voor mijn ronde kapsel had ik een nieuwe in het vierkant moeten bakken. En dat is al lastiger bekleden.
De marsefond begon bijna te scheuren bij de hoeken, het bleef bij een paar barstjes gelukkig, scheen ook nog eens door (en ik had vanwege het strakke kapsel maar 1x afgesmeerd  :rolleyes: ), onderaan een paar plooitjes die ik maar niet weggestreken kreeg.

Typisch geval één keer en noooooit weer. Maar goed, wel weer wat van geleerd en uiteindelijk wordt het resultaat volgens mij best aardig.  Enne...volgende keer gebruik ik gewoon lekker weer Pettince.  ;)

~ Never waste a good crisis... ~

2

Re: Eén keer, nooit weer!

Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen favorieten heeft! Ik vind het zelf lekker werken met marsefond (mengeling van funcakes fondant en marsepein), terwijl ik pettinice niets vind.

Groetjes van Natascha!

3

Hahaha!! Inderdaad!! Iedereen heeft zijn voorkeuren!!
Ik weet dat er hier zijn die zweren bij Pettinice, maar ik vind het ook niks  :/ .

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Hihi grappig zijn die voorkeuren he.
De marsepein van Zeelandia vond ik wel heel erg fijn werken. Die ga ik ook bestellen zodra mijn voorraadje FC marsepein op is.

~ Never waste a good crisis... ~