1

Onderwerp: Hulp gevraagd!

hoi allemaal.

ik ga een taart bakken en heb even de volgende vragen waarbij ik graag van jullie hulp/advies gebruik wil maken.

Het betreft:
1. de vulling: ik heb smaakstof Pralines & Cream Flavor en/of Vanilla Butternut Flavor gekocht maar vind het heel moeilijk te bedenken welke vulling ik dan het beste kan nemen bij deze 2 (uiteraard ga ik er maar 1 gebruiken bij de taart).
Bij welke smaak kan ik het beste welke vulling gebruiken? en zijn deze recepten terug te vinden op dit forum

2. Botercreme: ik wil deze graag zelf maken maar zie verschillende recepten. Welke is het beste en moet je hierdoor ook de smaak zoals hierboven vermeld door doen of alleen door het cake beslag?

3. cake beslag: ook deze wil ik zelf gaan maken en ik denk zelf aan Moscovisch deeg of hebben jullie andere suggesties voor een cake met fondantlaag?

Heel hartelijk dank alvast!
Groetjes en fijne avond

2

Re: Hulp gevraagd!

hmmm kweet ook niet waarmee je dat kan combineren.
het word al gauw heel zoet aangezien er niet echt een frisse vulling bij past.
Wellicht weinig gezoette slagroom? 1 laag en de andere laag de praline of de andere

3

Re: Hulp gevraagd!

dan kan ik dus eigenlijk beter niet de smaakstof gebruiken maar gewoon biscuitdeeg bakken en de vulling een lekker smaakje geven?