Onderwerp: zou dit lekker zijn?
Een bruidstaart gevuld met botercreme en patidess champagne en een laagje frambozen (jam) en banketbakkersroom.
Of kan ik beter de BBR weglaten?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » zou dit lekker zijn?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een bruidstaart gevuld met botercreme en patidess champagne en een laagje frambozen (jam) en banketbakkersroom.
Of kan ik beter de BBR weglaten?
Ik zou het zelf niet doen omdat de taart dan in de koeling moet staan. Beetje zonde van de taart
Ik zou het zelf niet doen omdat de taart dan in de koeling moet staan. Beetje zonde van de taart
huh? dat zijn toch juist buiten de koelkast houdbare vullingen? Of heb ik iets mis?
BBR is echt niet houdbaar buiten de koeling hoor, er zijn wel wat methodes voor, maar die zijn nogal omslachtig.
Esther68 schreef:Ik zou het zelf niet doen omdat de taart dan in de koeling moet staan. Beetje zonde van de taart
huh? dat zijn toch juist buiten de koelkast houdbare vullingen? Of heb ik iets mis?
Mijn eerste bericht had ik veranderd en mijn zoon kwam iets vragen, ik verwachtte visite enz. Ik bedoelde idd dat het ging om de bbr, wat ik dus in mijn tweede bericht ben vergeten te zeggen . Bc kan wel buiten de koelkast. Champagne-bc en frambozen zijn al voldoende, denk ik. Ik doe zelf niet meer dan 2 smaken in 1 taart.
bbr niet buiten de koelkast??
Die van mij is poeder met water.... kan echt wel buiten de koelkast....
bbr niet buiten de koelkast??
Die van mij is poeder met water.... kan echt wel buiten de koelkast....
Je maakt de poeder idd aan met water. Maar in een bbr-zakje zit ook melkpoeder....
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ben aan het proberen gegaan en het is champagnecreme met (AH diepvries) frambozen geworden! Mhhhhh, wat is dát lekker!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » zou dit lekker zijn?