1

Onderwerp: Welke witte fondant?

Ik wil mij gaan wagen aan het zelf kleuren van marsepein en fondant. Maar nu zag ik in de webshop verschillende witte fondants, bijv. marshmallows fondant, fondant met vanille smaak (is dat wel lekker, is het niet te zoet?) en fondant van verschillende merken. Ik zou niet weten welke fondant het lekkerst is en welke het prettigst werkt.
Wie helpt mij?

Groetjes Bianca

2

Re: Welke witte fondant?

Tja, dat wordt toch een kwestie van uitproberen  :P

Ikzelf vind de marshmallow van Regalice heel fijn, maar anderen zweren weer bij Bakels. (Regalice kleurde bij mij veel sneller en dieper als Bakels en ik vind de structuur van Regalice mooier). Maar zoals met alles: meningen verschillen ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Ik had -heel stom- allemaal pakketjes witte fondant van RegalIce gekocht, vind het enorm azijn-achtig ruiken echt enorme spijt! Als ik me doos met fondant van RegalIce open wordt ik er telkens weer aan herrinnerd.. Denk dat het niet geldt voor de marshmallow fondant. Ik heb het in ieder geval met de 'standaard' witte fondant

4

Ik gebruik uitsluitend bakels. Als je 1 kilo verpakkingen koopt moet je het goed kneden om van de azijn-achtige geur af te komen ;)

Happiness is a CAKE!!