1

Onderwerp: met glitter schrijven> Welke schrijfster is het?

Ik heb enkele maanden geleden taartboeken van de bieb geleend en in 1 ervan stond hoe je met glitter een woord kon 'schrijven'

Als voorbeeld was het woord LOVE genomen (heel sierlijk) en dit was met lijm overgetrokken en daaroverheen glitter.ik weet niet precies meer hoe.
Nu heb ik dat niet gekopieerd omdat ik toch geen glitter enzo had maarrrr... nu wel :)

Ik weet alleen niet meer welke schrijver/ster het was.ik denk zelf iets in de trant van Peggy Porschen, maar not sure.
Wie herkent dit?

2

Re: met glitter schrijven> Welke schrijfster is het?

Paris cutler

Taart en cake decoraties

Groetjes Sanne

3

Ennas schreef:

Paris cutler

Taart en cake decoraties

Super! Dank je voor reactie
Op naar de bieb

4

Volgens mijn schoonzusje hebben ze ook glitter schrijfstiften van dokter Oetker bij de PLUS. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar ze zou ze van het weekend voor me meenemen. Wellicht ook een optie?

(en nogmaals bedankt  :Y )

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

5

De stiften van dr oetker drogen helaas niet :nooo  :nooo

6

freijak schreef:

Volgens mijn schoonzusje hebben ze ook glitter schrijfstiften van dokter Oetker bij de PLUS. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar ze zou ze van het weekend voor me meenemen. Wellicht ook een optie?

(en nogmaals bedankt  :Y )

Ik heb ergens hier op het forum de resultaten ervan gezien en ik vond het niet erg mooi. Maar zoals ze in het boek staan is echt super. Ik weet niet of mij dat ook zo lukt, maar ik ga het proberen. Boek is weer gereserveerd voor mij.