1

Onderwerp: voor het eerst met echte bloemen

vond het moeilijk om de rest van de taart rustig te houden omdat de rozen al zo nadrukkelijk aanwezig waren ik vond hem zelf leuk om te maken en tevreden over het resultaat de ontvanger vond hem supeeeeeeeeeeeer
http://i56.tinypic.com/nq3hxl.jpg

2

Re: voor het eerst met echte bloemen

je taart ziet er mooi uit en de ontvanger is blij :Y

3

Een vraagje: hoe heb je de roze op de taart bevestigd?

Vind hem echt waanzinnig mooi!!

tanyawesterhoff.wix.com/tanyastaarten

4

Super mooi, ben ook wel benieuwd hoe je de rozen op de taart bevestigd. Moet je nog iets doen aan het uiteinde van de steeltjes zodat het bloemvocht niet in contact komt met t fondant/marsepein?

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

5

:thumb:

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

nou dames het was nog eenheel uitgezoek ik had eerst gekeken voor flowerspikes van wilton maar dat vond ik wel erg duur toen op mijn werk langs gegaan op het steriel magazijnvoor buisjes afsluitbaar met dopjes waar je dus water in kan doen en het steeltje erin kan steken maar ik vond die buisjes te groot

dan had ik dus 10 grote gaten in mijn taart
dus heb ik gekozen vororeen alternatief de steeltjes kort afgeknipt en ongeeer 4-5 cm steeltjes ingepakt in plastic strak eromheen gerol en aan de boven kant een plakbandje en die stak net buiten de taart uit

7

leuk!

Prachtig zo met die rozen. De rozen zijn ook wel super!!!!!!!!!! De taart natuurlijk ook  ;)

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

9

Sweet Carolyn schreef:

Prachtig zo met die rozen. De rozen zijn ook wel super!!!!!!!!!! De taart natuurlijk ook  ;)

ik vond ze ook erg mooi alleen wel kostbaar voor een taart vind ik ik kwam alleen voor de rozen  uit op 15 euro  :s  :s

10

dat is wel aardig aan de prijs ja!

dan is het maar goed dat je taart zo mooi is geworden

N-Joy Cakes

11

Het lijkt mij ook wel leuk om een keertje te doen. Dank je wel voor je uitleg.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.