Onderwerp: hier hebben we ons rond aan gegeten...

deze had ik gemaakt voor de opendag van ons huis. Helaas kwam er niemand kijken. Dus moesten we ze allemaal zelf opeten. Vooral de kids vonden dat heel erg.... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hier hebben we ons rond aan gegeten...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

deze had ik gemaakt voor de opendag van ons huis. Helaas kwam er niemand kijken. Dus moesten we ze allemaal zelf opeten. Vooral de kids vonden dat heel erg.... 
Wauw je cupcakes zijn echt mooi! Jammer dat er niemand kwam. Echt balen dat je ze zelf moest opeten 
Ze zien er mooi uit! Schattige roosjes ook 
Mooi hoor, als je erbij zet dat ze zo'n mooi cc-je krijgen staan ze rijen dik voor je deur !! 
Mooi hoor, als je erbij zet dat ze zo'n mooi cc-je krijgen staan ze rijen dik voor je deur !!
zou het helpen ja?
misschien maar eens op funda erbij zetten dan want tot nu toe is er nog helemaal niemand geweest
leuk!
Dat er niemand is erg balen maar dat heeft zeker niet aan deze cc's gelegen want die zien er super uit!
haha sil waar woon je
ik kom langs wel cc klaar zetten he
hihi 
Ze zijn schitterend! En een heel gastvrij gebaar, natuurlijk. Dus daar heeft 't zeker niet aan gelegen. Veel succes met de verkoop van je huis. Hopelijk komt er gauw een serieuze kijker.
Mooi hoor!!
Jammer dat er niemand is wezen kijken.. hopelijk volgende keer beter!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hier hebben we ons rond aan gegeten...