Onderwerp: chocolate mud cake met lemoncurd???
De titel zegt het al: passen deze twee samen in één taart? Of zou dat de overheerlijke smaak van de chocolate mud cake verpesten? Wie heeft dit al geprobeerd?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » chocolate mud cake met lemoncurd???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De titel zegt het al: passen deze twee samen in één taart? Of zou dat de overheerlijke smaak van de chocolate mud cake verpesten? Wie heeft dit al geprobeerd?
Nooit geprobeerd maar persoonlijk lijkt me de combinatie citroen - chocolade niet erg lekker...
Bij chocolade vind ik persoonlijk lekkerder: iets met kersen (bv gewoon kersenjam), caramel, chocolade maar als jou het lekker lijkt probeer het uit zou ik zeggen ! smaken verschillen.
Lijkt me niet een echt hemelse combi.... als je een citroenvulling wil gebruiken zou ik eerder voor iets romigs met een klein vleugje citroen gaan, maar er zijn zo veel fruitsoorten die beter bij chocolade passen, frambozen, kersen, abrikozen etc.
Ik had ook dat idee: citroen en chocolade Maar ik dacht dat ik het mss helemaal verkeerd voor had. Toch maar niet doen dus...
mijn man eet anders heel graag een ijsje met chocolade en citroen... dus er zijn mensen die het lekker vinden dus als er specifiek om gevraagd wordt, dan is het oke, maar als je de vrije hand hebt of iets lekkers voor je zelf wil maken zou ik er niet voor kiezen.
Ik vind wel een aantal recepten terug waarin chocolade en citroen gebruikt worden (bv. citroen-chocolademuffins). Ik ga het eerst eens aan een test onderwerpen (met mijn vriend als proefkonijn )
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » chocolate mud cake met lemoncurd???