1

Onderwerp: Welke workshop boetseren is echt goed?

Ik wil graag mensen/poppetjes leren boetseren, maar welke workshop is nou echt goed? Ik wil het liefst in Brabant, aangezien ik daar woon.
ps: annelies staat al op mijn lijstje ;-) al is ze wat verder weg.

2

Re: Welke workshop boetseren is echt goed?

annelies doet regelmatig gast workshops hoor... ik ben bij bianca van chocolate dreams in Tilburg geweest toen annelies er was..
Ook wendy doet gastworkshops bij de taartenwinkel in den bosch...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

annelies doet regelmatig gast workshops hoor... ik ben bij bianca van chocolate dreams in Tilburg geweest toen annelies er was..

anders kun je ook nog anneke en sabrina van het bonte taartje aanschrijven ...die kunnen mischien een workshop doen..
en er zijn er vast nog wel meer die je verder kunnen helpen ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

anders kun je ook nog anneke en sabrina van het bonte taartje aanschrijven ...die kunnen mischien een workshop doen..
en er zijn er vast nog wel meer die je verder kunnen helpen ;)

3x hihi...dank je wel ;-)
Nou als iemand me wil helpen, hoor (lees) ik het graag!

Bedankt!!

6

en mijn berichtje plaatst helemaal niet... het forum doet een beetje vreemd de laatste dagen...

ik wilde dus zeggen:
Brabant is ook nog wel groot, maar idd Anneke en Sabrina zitten in Oudenbosch en zijn een kei in boetseren, kijk maar op hetbontetaartje.

Groetjes, Dorothea.

Ik zit in Nieuwendijk  ;)

8

oh, vlakbij dus!! Ik zou zeggen, mailen of bellen!!

Groetjes, Dorothea.

al gemaild!
dank je wel!!