1

Onderwerp: kinderfeestje

Ik weet niet zeker of ik hier goed zit. Het is namelik niet echt voor anderen maar ik zoek tips.

Mijn dochter is bijna jarig en nu gaan we taartjes maken met de kinderen. Nu heb ik inmidels al een hoop vormpjes gekocht o te gebruiken maar ik heb maar 2 rolstokken.

Hoe kan ik dit het beste oplossen? hebben jullie enig idee. Ik zie het namelijk niet zitten om er 5 bij te halen want dit is en eenmalige aktie voor mijn eigen dochter meer niet

Re: kinderfeestje

Koop een pvc buis en deze in stukken zagen heb je ook rollers maar weet niet zeker of je hier goed sta eigenlijk heb je voor de zekerheid even gemeld.

3 Laatst bewerkt door Yessie (04-11-2010 09:04)

Mijn (inmiddels ex) man is timmerman en toen ik aan deze taartenhobby begon heb ik ergens een workshop gevolgd waar ze met pvc buizen rolde. Toen ik thuis kwam heb ik dat meteen aan hem gevraagd en hij had nog wel wat in de schuur staan.

Daar ben ik toen mee begonnen, eerst goed schoongemaakt natuurlijk ( hij was nog wel nieuw, maar het idee). En ik moet je zeggen dat ik hem nu nog gebruik. Niks mis mee.

Gewoon bij de bouwmarkt hebben ze die. Wel de dikkere, witte moet je dan hebben. Ik zal een foto bijsluiten.
http://i55.tinypic.com/bhgj6o.jpg
Succes ermee.

Groetjes Jessica

4

Zijn die niet scherp dan? ik was bang dat die randjes dan te scherpzouden zijn.

5

Een beetje schuren!

Het werkt echt hartstikke goed!

Veel plezier!

Jacqueline

6

Nee, je staat niet goed.  Bij twijfel volgende keer even zelf melden, dan kunnen we er gelijk naar kijken. Nu heeft een medeforumlid dat voor je gedaan.

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Kan je niet in je omgeving vragen aan mensen of je hun deegroller mag lenen?

Dat heb ik ook gedaan met het feestje van mijn zoon. En ze kunnen ook best even wachten hoor. Je hoeft echt niet voor ieder kind een eigen rolstok te hebben.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn en hoeveel tijd je uitgetrokken hebt. Maar is het een idee dat je de taartjes vast vult, afsmeert en bekleed?

Wat betreft het uitrollen voor decoreren lijkt mij dat ze best om de beurt met een rolstok kunnen hoor. De een uitrollen, en als die aan het steken is kan een ander uitrollen. Leren ze gelijk van delen en samenwerken.   :)

~ Never waste a good crisis... ~

9

Bezemsteel kopen en in hanteerbare stukken zagen en dan de randjes even schuren ?
Dit las ik van de week ergens hier op het forum.

Christine.

Ik weet niet hoor maar ik had bij twijfel dit gelijk gemeld ;) Stond ook in mijn berichtje hier ;)

11

de kinderen zijn tussen de 6 en 8 jaar

enwe hebben alle tijd. en natuurlijk zullen we z helpen maar het lijkt me leuk als ze een hoop zelf kunnen doen.

he zijn er 6 met 2 volwassenen die ze helpen

12

fairydust schreef:

Ik weet niet hoor maar ik had bij twijfel dit gelijk gemeld ;) Stond ook in mijn berichtje hier ;)

Mijn reactie was dan ook uiteraard niet voor jou bedoeld, maar voor de topicstarter die in haar startbericht al aangeeft te twijfelen. Fijn dat jij het nu alsnog had gedaan :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

alnog mijn excuses ik zal de volgende keer zelf gelijk melden.