Re: ** Ik ben verliefd op mijn Fantje..**
wat een lieverd zeg... zo lief!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ** Ik ben verliefd op mijn Fantje..**
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een lieverd zeg... zo lief!
Cute!
En terecht dat je er verliefd op bent. Die is erg lief, schattig en mooi 
Ahhh zo lief!!
**zucht** ben in loooovvvveee
Wat een schatje!!!
Ah, wat een poepie! En wat een leuke foto!
Smelt smelt.
Superlief olifantje!! 
Ik open dit en mijn mond ging echt zo van: ooooooooooooooooooh LIEFF!!!! 
ohhh smelt 
Super leuk 
Wat een sweety zeg! 
Dit is voor mij nu echt liefde op het eerste gezicht. Wat is zij toch een plaatje.
Ik ben ook verliefd!!
Ach wat zoet!
Wat een poepie!!! Super lief!! Hoe heb je die mooie wimpertje en wenkbrauwen gemaakt? En wat voor poeder gebruik jij voor die blozende wangetjes? Ze is echt tooooooo cute!!! 
Wat een poepie!!! Super lief!! Hoe heb je die mooie wimpertje en wenkbrauwen gemaakt? En wat voor poeder gebruik jij voor die blozende wangetjes? Ze is echt tooooooo cute!!!
wimpertjes en wenkbrauwen zijn gewoon van zwarte fondant gemaakt, heel klein mini stukje uitrollen, echt een rot klus om die mooi dun te krijgen haha
om te dusten (niet alleen de wangentjes maar voor meer 3d effect ook meer delen) heb ik red sparkle by sugarflair gebruikt.
Hoi evelien! Bedankt voor de tips hoor! Wat knap zeg die wimpertjes!! Ik heb het laatst geprobeerd met marsepein, maar ik kreeg dat dus echt NIET mooi voor elkaar!
ik ga gewoon stug door oefenen dan maar... 
heel erg leuk 
wat snoezig!!!! 
Hoi evelien! Bedankt voor de tips hoor! Wat knap zeg die wimpertjes!! Ik heb het laatst geprobeerd met marsepein, maar ik kreeg dat dus echt NIET mooi voor elkaar!
ik ga gewoon stug door oefenen dan maar...
Ik zit er zelf aan te denken om ze de volgende keer op te tekenen of te verven, denk dat ze dan mooier en strakker worden (en dan kunnen ze er ook niet af vallen haha)
I'm in love! 
Wat een leukerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit er zelf aan te denken om ze de volgende keer op te tekenen of te verven, denk dat ze dan mooier en strakker worden (en dan kunnen ze er ook niet af vallen haha)
Haha! Klinkt als een bekend probleem! Bij mij bleven die wimpertjes altijd veeeeel liever plakken aan mijn vinger/pincet/kwastje, dan aan mijn boetseersel...
Heb al een stift in mijn winkelmandje zitten nu! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ** Ik ben verliefd op mijn Fantje..**