1

Onderwerp: 2 versies Bruidstaarten: erg chique met prachtige Bling Bling :D!

Hierbij wat foto's van mijn bruidstaarten (ik heb ze snel even op de foto gezet, maar niet echt op een mooie achtergrond helaas)  :D, wat vinden jullie ervan?

Deze taarten heb ik gemaakt voor 1 stelletje, 2 verschillende taarten, wel beide in de zwart-witte versie. Ik moet zeggen dat ik deze kleurencombi erg mooi en stijlvol vind  :).

En zelf houd ik erg veel van bling bling, de taarttopper is in het echt nog veel mooier, hij glinstert je echt tegemoet  :D. En ja, ook de strasslint eromheen vind ik prachtig (ik heb 2-rijen gebruikt)!!! Ik vond het ook leuk om de taartplateau van de 1e bruidstaart wat op te leuken met strass steentjes, weer eens wat anders (ook de vlinder trouwens). Haha, wat zijn vrouwen toch eksters  :P  :lol: !!!

En natuurlijk bedank ik bij deze iedereen voor de inspiratie die ik heb opgedaan  :Y!

Ok genoeg gekletst  O-), hier zijn ze dan:

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/10/23/d5dda81e7a39511c83da7e127347b12c/2.JPG

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/10/23/fc70a0ed2511cce03bf370c041ed499e/1.JPG

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/10/23/2c45f1b11cb5e149d8ff29e25687332a/3.JPG

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/10/23/ea39ea547d6b44164466fde742cc2920/4.JPG

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

2

Re: 2 versies Bruidstaarten: erg chique met prachtige Bling Bling :D!

Pfoeh.. mooi hoor!!! :Y

3

Wauw!! Prachtige creaties heel sjiek en stoer!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

WOW, geweldig. Prachtige details!!!!!!!!!!!!!!!!

5

Wauw, erg mooi!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

6

:o hihi superlief, dank jullie wel dames  :D, krijg het er helemaal warm van hihi....

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

7

Vind ze beiden heel erg mooi en chique :thumb:  :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

zoo heee wat mooi zijn ze.....echt prachtig!! :thumb:

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

9

Heel leuk en apart! Wat een bling inderdaad! Geweldig!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

10

zwart wit blijft mooi en vooral in deze uitvoeringen :Y

Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van!
Liefs Ilona

11

Hihi,  :o , wat een lieve woorden van jullie, echt schatten zijn jullie  :thumb:  :) , dank jullie wel, echt waar!!! Ben er helemaal stil van hihi...

12

Wauw, heel erg mooi en heerlijk strak.. vooral door de combi zwart wit en bling bling... eruugg mooooi hoor,

1 vraag  die strass lint waar haal je dat vandaan? is het eetbaar? en dan die taarttopper, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? ik vind ze echt super mooi...

Moet binnenkort een bling bling taart maken en vraag me af waar ik zo´n strass lint kan krijgen of dat ik het zelf moet maken ofzo?

Maar mijn complimenten met deze 2 taarten hoor  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y  :Y  :Y

Thnx
Ingrid

A chocolate in the mouth is worth two on the plate

13

super!

14

Super mooie bruidstaarten hoor!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

15 Laatst bewerkt door Mimi07 (05-11-2010 00:03)

Ingridje71 schreef:

Wauw, heel erg mooi en heerlijk strak.. vooral door de combi zwart wit en bling bling... eruugg mooooi hoor,

1 vraag  die strass lint waar haal je dat vandaan? is het eetbaar? en dan die taarttopper, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? ik vind ze echt super mooi...

Moet binnenkort een bling bling taart maken en vraag me af waar ik zo´n strass lint kan krijgen of dat ik het zelf moet maken ofzo?

Maar mijn complimenten met deze 2 taarten hoor  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y  :Y  :Y

Thnx
Ingrid

:o  :) , dank je wel voor je lieve woorden hihi, ik loop helemaal te blozen hier  :o. Gelukkig vonden de ontvangers ze ook mooi!
Jaaa, die lint is echt PRACHTIG, je moet hem gewoon in het echt zien, echt wauwie  :thumb:! Ik houd gewoon van bling bling hihi  O-), zucht... Je kan het niet heel goed op de foto zien, maar ik heb een 2-laagse strasslint gebruikt, dus 2 rijen zeg maar boven op elkaar ipv 1 rij wat je meestal ziet. En het is heel simpel om de taart heen te bevestigen. Ik heb dubbelzijdig tape (van de Kruidvat, die hadden toevallig hobbyspul) op de uiteinden geplakt en zo op de satijnen lint geplakt en klaar is kees! Dus geen gedoe met lijm enzo en het blijft mooi zitten.
Ik heb je gemaild waar je de dubbele harttopper en strasslint kan vinden  ;)! Je hoeft de strasslint gelukkig niet zelf te maken hoor, dat scheelt weer een hoop werk haha  ;)...

En de ander ladies ook bedankt voor jullie bemoedigende woorden  :Y!!!

Ow ja, die strasslint moet je maar niet eten hoor, het is alleen voor decoratie (hmm, je kan het doen op eigen risico hihi  :D, maar ik denk dat je tanden en maag het wat minder zullen waarderen  :think:). Je kunt hem er beter afhalen voordat je de taart aansnijdt. Kan je de lint ook nog als aandenken bewaren :Y !

16

Mimi07 schreef:
Ingridje71 schreef:

Thnx
Ingrid

:o  :) , dank je wel voor je lieve woorden hihi, ik loop helemaal te blozen hier  :o. Gelukkig vonden de ontvangers ze ook mooi!
Jaaa, die lint is echt PRACHTIG, je moet hem gewoon in het echt zien, echt wauwie  :thumb:! Ik houd gewoon van bling bling hihi  O-), zucht... Je kan het niet heel goed op de foto zien, maar ik heb een 2-laagse strasslint gebruikt, dus 2 rijen zeg maar boven op elkaar ipv 1 rij wat je meestal ziet. En het is heel simpel om de taart heen te bevestigen. Ik heb dubbelzijdig tape (van de Kruidvat, die hadden toevallig hobbyspul) op de uiteinden geplakt en zo op de satijnen lint geplakt en klaar is kees! Dus geen gedoe met lijm enzo en het blijft mooi zitten.
Ik heb je gemaild waar je de dubbele harttopper en strasslint kan vinden  ;)! Je hoeft de strasslint gelukkig niet zelf te maken hoor, dat scheelt weer een hoop werk haha  ;)...

En de ander ladies ook bedankt voor jullie bemoedigende woorden  :Y!!!

Ow ja, die strasslint moet je maar niet eten hoor, het is alleen voor decoratie (hmm, je kan het doen op eigen risico hihi  :D, maar ik denk dat je tanden en maag het wat minder zullen waarderen  :think:). Je kunt hem er beter afhalen voordat je de taart aansnijdt. Kan je de lint ook nog als aandenken bewaren :Y !

Ook nieuwsgierig naar strasslint, erg mooi
En ook die vlinder> is dat een bepaalde uitsteker?
Ik vind vooral die bovenste taart het mooist :thumb:

17

Ook nieuwsgierig naar strasslint, erg mooi
En ook die vlinder> is dat een bepaalde uitsteker?
Ik vind vooral die bovenste taart het mooist :thumb:

Hihi, nog meer eksters op het forum, gelukkig, ik ben niet de enige  :D  :P !!
Ik heb je gemaild over de strasslint en de vlinder  :Y.
De vlinder is heel mooi en apart, hij is namelijk vrij groot, iets van 12 x 10 cm. En ik heb een leuk acryl strass steentje op de vleugel geplakt, simpel maar mooi vond ik zelf  :).

Helemaal super!

wauw prachtige taarten

carpe diem

20

Hele mooie taart!

21

Dank jullie wel lieverds, ik moet er weer van blozen... :o

22

heel mooi!

23

poepie sjiek!

24

smarianne schreef:

poepie sjiek!

:lol:, haha die uitdrukking!!! Thanx... :)!

25

prachtig!!!!