1

Onderwerp: Vulling dilemma, mening gevraagd

Ik zit met een vulling dilemma en ik hoor heel graag jullie mening of een nieuw idee.
Zondag is mijn nichtje jarig, de verjaardag is in de ochtend. Ik ga de taart zaterdagmiddag vullen, bekleden en decoreren. Dan kan ie in de koelkast.

De vulling die ik voor ogen heb is 1 laagje botercrememix en 2 laagjes mona aardbeienkwarktaart (of evt. 1 laagje daarvan aardbeienjam).

Reistijd van ons naar de verjaardag is ong. 25 min.
Natuurlijk zal de taart bij hun ook wel even buiten de koelkast staan (zingen, aansnijden etc) maar dat kan de mona pudding toch wel hebben?
Of moet ik echt kiezen voor iets als vlaaivulling?

~ Never waste a good crisis... ~

2 Laatst bewerkt door Tess-Leng (04-11-2010 21:15)

Re: Vulling dilemma, mening gevraagd

Ik heb laatst een taart gevuld met mona citroenpudding, en toen in de trein meegenomen naar mijn moeder (ruim een uur onderweg). Daar wel meteen in de koelkast maar hij smaakte nog prima. Mijn moeder heeft 2 dagen later het laatste stukje meegegeven aan mijn zus die 2 uur rijden weg woont en ook daarna was ie nog lekker (al zou ik zelf dat risico niet genomen hebben)

De taart was toen wel door en door koud (stond al geruime tijd in een hele koude koelkast :P)

3

Re: Vulling dilemma, mening gevraagd

In principe kan het wel, maar je kan altijd voor de zekerheid een koeltas/box gebruiken of de doos op een aantal koelelementen plaatsen onderweg.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)