Onderwerp: Double sided food pen
Heb onlangs zo'n foodpen gekocht. Ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Werkt het een beetje op marsepein? Ik moet er lijntjes mee tekenen...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Double sided food pen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb onlangs zo'n foodpen gekocht. Ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Werkt het een beetje op marsepein? Ik moet er lijntjes mee tekenen...
Heb hem ook. Hij doet het prima, alleen niet te hard duwen want dan heb je gelijk een voor in je marsepein.
Eerst even oefenen op een klein stukje marsepein.
Succes!
ik heb hem ook en als je op je zachte marsepein gaat tekenen is het niet zo fijn, dus ik laat mijn marsepein eerst altijd wat uitharden. dan werkt het prima!
Welke foodpen hebben jullie? Ik lees nl veel slechte ervaringen met foodpens?
Ik zie dat ik gekocht zei, maar ik bedoelde besteld, dus technisch gezien heb ik nog geen foodpen, maar ik zit te wachten op een roze double sided food pen... Als ik em geprobeerd heb laat ik et hier nog wel ff weten
ik heb een paar food pennen gekocht op de beurs,maar ik krijg geen lijntje getekend hoor..helaas...baal er wel van,had er ghandig kunnen zijn...
Nou heb em binnen hoor en meteen ff op een restje witte fondant uitgeprobeerd. Daarop werkte het redelijk al blijft er wel steeds fondant aan de pen hangen. Kan de pen niks aan doen natuurlijk haha dus de pen doet op zich zn werk. Moet alleen evenwijdige lijnen tekenen en dat is niet erg gelukt zonder liniaal, maar dat moet goedkomen op de uiteindelijke taart. Als het tenminste op marsepein net zo 'goed' werkt als op fondant...
Conclusie echt heel super werkt et niet, het is te doen maar wordt niet perfect... Het zal ook wat oefening vereisen denk ik...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Double sided food pen