1

Onderwerp: allereerste puzzeltje (met vlekken :()

Voor de verjaardag van ons dochtertje wil ik voro de allereerste keer de taart zelf maken. Het puzzel heb ik al af. 
Nu zit ik wel met een probleempje dat ik wat gekliederd heb met de kleurstof zodat ik een paar vlekken heb op mijn kitty (onder de strijk en een streep naast de strik). Weet iemand wat ik daar kan aandoen?

http://i1197.photobucket.com/albums/aa427/debbievancauwenberghe/kittytaart-1.jpg

2

Re: allereerste puzzeltje (met vlekken :()

ik vind hem zeer goed gelukt :thumb:
waarmee heb je de zwarte lijntjes gedaan??

heb geen tips sorry, ben net begonnen ;)

3

De zwarte lijntjes heb ik er gewoon opgeschilderd met kleurstof (van die gelachtige kleurstof) met een klein beetje water erbij.

4

ik vind hem ook erg goed gelukt!
heb je de lijntjes geschilderd?

N-Joy Cakes

hoi Debby, je kan even proberen om het met een heeeel klein beetje water op een kwast weg te halen. Een keer vegen dan je kwast weer schoonmaken, zorg ervoor dat je kwast niet te nat is!!
En dan kan je nog een keer eroverheen.

Je Kitty is gooed gelukt hoor!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

ik had je topic verplaatst, aangezien dit geen taart is en dus niet in de taartenparade hoort. Was je vergeten te mailen, maar je kunt je eigen topics terug vinden door op profiel te klikken bovenin en dan op 'toon eigen onderwerpen'. Dan zie je alles wat je zelf hebt geopend.

als je dit hebt gelezen, zal ik ook deze naar klein & fijn verplaatsen, en die andere verwijderen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

OK, sorry hoor. Ik vond hem niet terug en had het nog maar eens geplaatst  :o .

8

ik vind hem mooi ook. Ik ben ook net bezig en dat puzzelen vind ik echt heel leuk. Ben nu bezig met zwarte piet om te proberen. Van die vlekjes heb ik ook. Heel vervelend.

Heb je getekend met gewoon kleurstof die je ook gebruikt om te kleuren van marsepein enzo?

9

ik vind hem mooi ook. Ik ben ook net bezig en dat puzzelen vind ik echt heel leuk. Ben nu bezig met zwarte piet om te proberen. Van die vlekjes heb ik ook. Heel vervelend.

Heb je getekend met gewoon kleurstof die je ook gebruikt om te kleuren van marsepein enzo?

10

Teetje, ja inderdaad met de kleurstof die ik ook gebruik voro de marsepein te kleuren. alleen een heeeel klein beetje water bij gedaan en dan met een heel fijn borsteltje de randjes getekend.

11

leuk!